Τρίτη, 11 Μαρτίου 2014

Ανανέωση διακόσμησης στο παιδικό μας δωμάτιο

Ποιος σας είπε ότι είναι δύσκολο να ανανεώσετε το παιδικό δωμάτιο χωρίς να χαλάσετε χρήματα;
Αυτό που έχω να σας πω είναι ότι δεν αντέχω τα δωμάτια που γεμίζουν με αφίσες και κάδρα γνωστών καρτούν. Υπάρχουν τόσο όμορφα πράγματα που μπορείτε να σχεδιάσετε για το δωμάτιο του παιδιού σας, για να δημιουργήσετε ένα περιβάλλον ζεστό, γουστόζικο και να του ενισχύσετε τη φαντασία του.


1η ιδέα
Πάνω από το κρεβάτι της Μαρίας χρησιμοποίησα το βαφτιστικό της φόρεμα. Αγόρασα μία κρεμάστρα από το Zara Home, ρομαντική, και την κρέμασα. Δίπλα τοποθέτησα τα κουκλάκια που βρίσκονταν στη λαμπάδα της. Ένα καδράκι με μουσαμά και ζωγραφιστά αρκουδάκια συμπλήρωσαν το ρομαντικό- vintage σκηνικό. Και ακριβώς από κάτω όπως βλέπετε πάνω σ' ένα καρφί στερέωσα ένα μικρό βινίλιο. Είναι στη μόδα στο εξωτερικό, ήδη εδώ και 5 χρόνια, να διακοσμούνται τα δωμάτια με προσωπικά αντικείμενα. Εφόσον τοποθετηθούν με το σωστό τρόπο δίνουν μία άλλη αύρα στο δωμάτιο.


2η ιδέα
Εδώ τι βλέπουμε; Το κουτάκι πάλι από τη βάφτιση της Μαρίας και πάνω σε αυτό έχει τοποθετηθεί ένα ψάθινο καφασάκι ως βιβλιοθηκούλα. Δεν είναι ανάγκη να γεμίζετε με καρφιά και ράφια τους τοίχους των παιδιών. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να τακτοποιήσετε τα βιβλία τους και ταυτόχρονα να είναι άμεσα προσβάσιμα γι' αυτά. Δίπλα έχουμε στολίσει μία κιθάρα που μας την έχει κάνει δώρο η γιαγιά μας, μπροστά έχουμε βάλει έναν ξύλινο κουμπαρά- στρατιώτη που πρέπει να τον είχε ο πατέρας μου πάνω από 15 χρόνια στο πατρικό μου σπίτι, μετά από ένα ταξίδι του στο εξωτερικό, και μέσα στη βιβλιοθηκούλα έχω βάλει τις κιμωλίες σ' ένα βαζάκι (αυτό το καθορίζετε σύμφωνα με την ηλικία του παιδιού).



3η ιδέα
Εδώ είναι το κάτω μέρος του κρεβατιού της Μαρίας.  Έχω τοποθετήσει ένα τραπεζάκι (τα γνωστά από τα ΙΚΕΑ), πάνω στο οποίο έχω βάλει ένα φωτιστικό (δεν είναι ανάγκη πάντα το φωτιστικό να έχει καρτούν πάνω). Έχω τοποθετήσει βιβλία που διαβάζει τα οποία τα έχω στερεώσει όπως βλέπετε με το κλασικό αντικείμενο L για βιβλία και έναν κουμπαρά. Μπορείτε να αφήσετε τη φαντασία σας ελεύθερη και να τα τακτοποιήσετε όπως θέλετε. Επίσης προσοχή στη λεπτομέρεια: τα σεμεδάκια είναι πάλι στη μόδα ναι! Αν τα τοποθετήσετε σωστά, χωρίς υπερβολή, κάνουν τη διαφορά. (μη γεμίσετε το δωμάτιο, ένα ή δύο αρκούν). Στον τοίχο βλέπετε ένα καδράκι το οποίο έχει μέσα δαχτυλόκουκλες (ΙΚΕΑ όλα) και πάνω στο καδράκι έχω τοποθετήσει μία μινιατούρα σουβενίρ από τη Ρώμη και ένα κάδρο που έχει φωτογραφία της Μαρίας. Ακριβώς από πάνω μία παλιά μινιατούρα αμάξι η οποία είναι στερεωμένη με δύο καρφιά. Τέλος, υπάρχουν άλλα δύο κάδρα, τα οποία το ένα είναι ξύλινο και το άλλο υφασμάτινο.
                          
4η ιδέα
Κάδρα με φωτογραφίες έχουμε και στο μεγάλο τοίχο μας. Δεν ξέρετε πόσο όμορφες αλλά και χρήσιμες είναι οι φωτογραφίες από στιγμιότυπα της ζωής του παιδιού. Η Μαρία κάθεται με τις ώρες και λέει: "εδώ είμαι μωρό, εδώ με γέννησε η μαμά, εδώ είμαστε σε αυτό το νησί και είμαι χαρούμενη κτλ". Μην φοβάστε να τοποθετήσετε μινιατούρες πάνω στα κάδρα. Δίνεται μία άλλη αίσθηση vintage γούστου στο δωμάτιο.

                        


5η ιδέα
Αν αγοράσετε κι άλλα καφασάκια αντί για ραφάκια για βιβλιοθήκες, μπορείτε να τοποθετήσετε και άλλα βιβλία και ταυτόχρονα να αφήσετε το παιδί να δημιουργήσει. Εδώ βλέπετε τη Μαρία να τοποθετεί τα αγαπημένα της κουκλάκια και εκεί μάλιστα παίζει με τις ώρες. Πάνω έχω τοποθετήσει ένα βαλιτσάκι από χαρτόνι το οποίο το έχω αφήσει ανοιχτό, για να παίξει και πάλι το ρόλο της βιβλιοθήκης. Εσείς βέβαια μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε, όπως θέλετε. 


Καλή διασκέδαση!

4 σχόλια:

  1. Αν και λατρευω τα καρτουν βρήκα τις ιδεες σου πού χρήσιμες για την διακόσμηση του παιδικου δωματίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοριτσάκι μου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις συγκεκριμένες ιδέες με τη χρήση των αγαπημένων σου καρτούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικές ιδέες! Θα δανειστώ μερικές στην επόμενη ανανέωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τριανταφυλλένια μου, δεν θα το μετανιώσεις :))))

      Διαγραφή

Τι σκέφτεστε...