Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2014

God made you beautiful από τη μάνα Beyonce και ταυτιζόμαστε πλήρως

  

Ένα υπέροχο τραγούδι από τον καινούργιο δίσκο της Beyonce
Οι στίχοι μιλούν για την κορούλα της που όταν γεννήθηκε, οι άγγελοι αναστέναξαν από χαρά, γιατί δεν πίστευαν και οι ίδιοι ότι βλέπουν ένα τόσο όμορφο θέαμα. 
Νιώθει ευλογημένη και όπως λέει πολύ χαρακτηριστικά η γέννηση της κόρης της νιώθει την έφερε πίσω στη ζωή...
Ο Θεός σ' έφτιαξε πανέμορφη...

Το Μαράκι μου και το κάθε παιδάκι κάθε μανούλας είναι πανέμορφο στα μάτια της και σίγουρα ό,τι καλύτερο της έχει συμβεί...



When you were born
The angels sighed in delight
They never thought they'd see such a beautiful sight

You took the breath
And the world was right again
Tears were shed
How we have been blessed

And your love, it shines so bright
You bring me back to life, back to life
You make everything right
And your love, it shines so bright
You bring me back to life, back to life
You got a light inside, light inside

 God made you beautiful
Beautiful, beautiful
God made you beautiful
Beautiful, you're beautiful

Well look at me
You were brought into my life
I kiss those little feet
And watch for your perfect smile
And when it comes
The world stops in your eyes
I found love
I found peace of the purest kind

And your love, it shines so bright
You bring me back to life, back to life
You make everything right
And your love, it shines so bright
You bring me back to life, back to life
You got that light inside, light inside

God made you beautiful, beautiful, beautiful
God made you beautiful
You're beautiful, you're beautiful

Thank God
(I get on my knees and pray)
Thank God for giving me a life
You're beautiful
You're beautiful
You're beautiful
God made you beautiful

God made you beautiful
You're beautiful, you're beautiful
God made you beautiful
Beautiful, you're beautiful

 

                          

5 σχόλια:

  1. I think the admin of this website is genuinely working hard in favor
    of his website, because here every information is
    quality based stuff.

    Feel free to surf to my page - biuro reklamy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα σας..προσπαθουμε εδω και εναμιση χρονο για παιδακι με τον αντρουλη μου..περυσι ειχα μια βιοχημικη κυηση στις 2 εβδομαδες..ειμαστε και οι 2 31 χρονων..σημερα βρισκομαι στις 6 μερες καθυστερηση..ξεκινησα με πολυ ευαισθητες θηλες και υπερβολικο πονο..τις 2 με 3 τελευταιες μερες δεν πολυνιωθω και τπτ στο στηθος μου..εχω πονοκεφαλους και πονους περιπεριοδου και πανω απο 10 μερες..εκανα και σημερα ενα τεστ laboquick αλλα βγηκε αρνητικο..ειμαι μπερδεμενη..βοηθηστε με..αν δεν αδιαθετησω νεχρι αυριο το μεσημερι εχω κλεισει ραντεβου με τον γυναικολογο μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ ότι έχει επέλθει ο χρόνος που προσπαθείτε ως ζευγάρι. Καλό είναι να βρείτε έναν καλό γυναικολόγο και να σας βάλει κάποιες απαραίτητες εξετάσεις.

      Διαγραφή
  3. Γεια σας! Ειμαι σε μια σχεση εδω και εναμιση χρονο και εχουμε σεξουαλικες επαφες χωρις προφυλακτικο. Η περιοδος μου δεν ειναι σταθερη, δηλαδη μπορει να αδιαθετω ειτε μετα απο 29 μερες ειτε 32,ειτε 34, ειτε 39.. Τελευταια φορα μου ηρθε 24/7 και εχω εδω και 9 μερες καθυστεριση.. Το στηθος μου ειναι πρισμενο αλλα καθολου ευαισθητο, εχω πονους χαμηλα στην κοιλια πολυ συχνα και στα νεφρα, πολλες φορες ποναει και το στομαχι μου και νιωθω που και που κατι σαν να με κλωτσαει. Επισης μια μερα μετα το μπανιο ειδα ροζ υγρα αλλα ελαχιστα.. Υπαρχει περιπτωση εγκυμοσυνης ή προκειται για προεμμηνορρυσιακο συνδρομο; ευχαριστω εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, αυτό που ένιωθες να σε κλωτσάει είναι μάλλον το έντερό σου. Τόσο νωρίς συμπτώματα εγκυμοσύνης δεν έχουμε. Εφόσον έχεις 29-39 μέρες κύκλο, θα περιμένεις να κλείσεις 38-39 μέρες κύκλου και θα κάνεις μια εξέταση χοριακής.

      Διαγραφή

Τι σκέφτεστε...