Σάββατο, 22 Ιουνίου 2013

Χτύπημα στο κεφάλι του παιδιού




Η Μαρία έχει χτυπήσει το κεφαλάκι της. Είναι κάτι πραγματικά που δεν μπορείς να το ελέγξεις πάντα.
Πώς γίνεται έτσι το κακό από τη μια στιγμή στην άλλη; Λίγο να ξεφύγουν, να σκαρφαλώσουν, να τρέξουν, να γλιστρήσουν... Ακούμε τα κλάματα, σπαράζει η καρδιά μας. 

Πόσο επικίνδυνο είναι ένα τραύμα στο κεφάλι του παιδιού;
Ένα χτύπημα στο κεφάλι μπορεί να είναι από τελείως αθώο έως πολύ επικίνδυνο, καθώς μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο κρανίο ή στην εγκέφαλο του παιδιού. Όλοι γνωρίζουμε ότι τα κεφαλάκια τους είναι ανθεκτικά. 
Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να βάλετε αμέσως βιτάμ στην περιοχή του χτυπήματος και να επικοινωνήσετε με τον παιδίατρό σας, ο οποίος θα σας δώσει οδηγίες, όπως παρακολούθηση του παιδιού για εμετό, ζαλάδες, αλλαγή διάθεσης, νευρικότητα, έντονη υπνηλία, απώλεια όρεξης και επιπλέον θα σας προτείνει να τηρήσετε ελαφριά διατροφή. Επίσης να σας πω ότι έχω ακούσει ότι δεν είναι ό,τι καλύτερο η χρήση πάγου σε μωράκια. Γι'αυτό καλό θα ήταν να το αποφύγετε.

www.picturescollections.com

Ο χειρότερος εχθρός μου είναι η σκέψη του εσωτερικού αιματώματος. Κάτι που δεν μπορείς να το ελέγξεις. Ούτε καν η ακτινογραφία δεν το δείχνει πώς θα εξελιχθεί... Συνήθως θεωρούν ότι βρισκόμαστε σε συναγερμό ένα με δύο 24ωρα για την εμφάνιση ύποπτων συμπτωμάτων, για να αξιολογηθεί η σοβαρότητα του τραύματος. Ιατρικά, όμως, άρθρα που διάβασα λένε καθαρά ότι ο κίνδυνος ξεπερνιέται απολύτως γύρω στις 15 μέρες, γιατί σύμφωνα με δεδομένα μέχρι και τότε μπορούν να εμφανιστούν καθυστερημένα συμπτώματα. Σίγουρα μιλάμε για σπάνιες περιπτώσεις, αλλά δυστυχώς συμβαίνουν κι αυτά. 
Ο εμετός, η ζάλη και η απώλεια των αισθήσεων, καθώς και η απώλεια όρεξης είναι τα πιο σοβαρά συμπτώματα...
Προσοχή γιατί μάθαμε και πάθαμε: τα μωράκια όταν χτυπάνε κλαίνε πολύ, τόσο πολύ που κουράζονται, εξαντλούνται.  Εμάς η Μαρία έκλαψε τόσο πολύ που μετά από λίγα λεπτά κοιμήθηκε στην αγκαλιά μου. Εκεί δεν μπορώ να σας περιγράψω πώς αισθάνθηκα. Έχασα στην κυριολεξία 10 χρόνια από τη ζωή μου και κακές σκέψεις πέρασαν από το μυαλό μου... Το παιδί μου κάτι έχει πάθει...
Τελικά, όμως, δεν είναι τίποτα παραπάνω από κούραση από το πολύ κλάμα...
Όλα πήγαν καλά. Δόξα τω Θεώ... Εγώ, όμως, κρυφά μετρούσα αντίστροφα σαν τον φαντάρο να περάσουν οι 15 μέρες (κι ας είχε πει ο γιατρός δύο 24ωρα). Οι 15 μέρες πέρασαν και ευτυχώς το Μαράκι μου δεν έπαθε τίποτα...
Προσοχή:αν τα συμπτώματα είναι έντονα, το παιδί σας χάσει τις αισθήσεις του ή κάνει εμετό ή εμετούς, θα πρέπει να το μεταφέρετε το ταχύτερο στο νοσοκομείο!
Καλή δύναμη, αγαπημένες μου μανούλες και μπαμπούληδες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι σκέφτεστε...