Κυριακή, 2 Ιουνίου 2013

Σαλπιγγογραφία η θεράπουσα;

«Σαλπιγγογραφία» είναι μία λέξη που σε πολλές γυναίκες φαντάζει ως κάτι "τρομακτικό" και επώδυνο… «Μην τύχει σε μένα, Θεέ μου», ακούμε να λένε μερικές από αυτές. Είναι, όμως, έτσι;
Όλα τα ελληνικά και ξένα φόρουμ κατακλύζονται από τις γυναίκες που αναζητούν την συμπαράσταση από άλλες γυναίκες που έχουν κάνει ήδη την συγκεκριμένη εξέταση. 
Και τα ερωτήματα: Πόσο διαρκεί; Πονάει; Τι θα δείξει; Κινδυνεύει η γονιμότητά μου; Θα περάσει το υγρό, δε θα περάσει;

Οι γιατροί προτείνουν ως ιδανική περίοδο, για να γίνει η εξέταση μεταξύ της 6ης- 12ης  ή 8ης- 11ης ή 7η-10η (κατ’ άλλους) μέρας του κύκλου ή αλλιώς 1-3 μέρες πριν τις γόνιμες μέρες.
Η σαλπιγγογραφία ονομάζεται αλλιώς και υστεροσαλπιγγογραφία. Πραγματοποιείται, όταν η γυναίκα δεν έχει συλλάβει (σημάδια υπογονιμότητας) για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Συνήθως σε νέες γυναίκες αφήνουν χρονικό περιθώριο 1 έτους, ενώ σε μεγαλύτερες γυναίκες τους 6 μήνες. Προτείνεται, όμως, επίσης κι όταν έχουν προκληθεί αποβολές.
Κατά την εξέταση της σαλπιγγογραφίας διαπιστώνεται αν το σκιαγραφικό υγρό περνά από την κοιλότητα της μήτρας και των σαλπίγγων. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να διαπιστώσει ο ακτινολόγος αν η γυναίκα έχει διάφραγμα, υδροσάλπιγγες (που συνήθως προκαλούνται από χλαμύδια, γονόκοκκο, μυκόπλασμα ή άλλα βακτήρια), υπόνοια συμφύσεων (συγκολλήσεις) ή και ινομυώματα που ενδεχομένως εμποδίζουν τη σύλληψη. Στη σαλπιγγογραφία δεν μπορούν να ελέγξουν τη λειτουργία των ωοθηκών και την ύπαρξη εστιών ενδομητρίωσης.

                     
       απεικόνιση του γεννητικού συστήματος της γυναίκας με σαλπιγγογραφία

Οι εμπειρίες φίλων, γνωστών και φορουμοφιλενάδων διίστανται. Εμπειρίες που έχω ακούσει:
«Δεν κατάλαβα τίποτα».
«Πόνεσα πολύ» (σε αυτή την περίπτωση οι σάλπιγγες ήταν κλειστές)
«Πόνεσα ανεκτά, σαν να αδιαθετούσα».
Υπάρχει περίπτωση να δείτε λίγο αιματάκι. Μην ανησυχήσετε. Ενημερώστε το γυναικολόγο σας, για να σας δώσει τις απαραίτητες οδηγίες.
Το κόστος υπολογίζεται στα 150- 200 €.

Οι μαιευτήρες προτείνουν αναλγητικά, λίγη ώρα πριν την εξέταση (τύπου buscopan) για την ανακούφιση των ήπιων πόνων που θα νιώθει η γυναίκα κατά τη διάρκεια της εξέτασης και λίγες ώρες μετά. Πολλοί προτείνουν μάλιστα και να πάρουν χάπι αντιβίωσης (τύπου vibramicin ανά 12ωρο)  ήδη πριν την εξέταση και να συνεχίσουν να το παίρνουν για 3 μέρες τουλάχιστον, για να αποφευχθεί τυχόν λοίμωξη από την εξέταση.Παρ' όλα αυτά, εσείς σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να πράξετε ό,τι σας είπαν οι φίλες και οι γνωστές σας. Θα πρέπει πάντοτε να ακολουθείτε κατά γράμμα τις οδηγίες του γυναικολόγου σας!

Αυτό που με βάζει σε σκέψεις ευχάριστα είναι ότι έχω πολλές ιστορίες στο τεφτέρι μου που μετά από κάποιους μήνες υπογονιμότητας (μη σύλληψης), έκαναν σαλπιγγογραφία και έμειναν έγκυος μέσα στους επόμενους 1- 3 μήνες! Όπως λένε οι γυναικολόγοι, καμιά φορά, για λόγους που δε γνωρίζουμε με ακρίβεια, οι σάλπιγγες κάνουν σπασμό –προσωρινό- χωρίς να έχουν ανατομικό πρόβλημα. Κάποιοι άλλοι μιλούν και για παλιά "κρυωματάκια", δηλαδή κάποια φλεγμονούλα. Σε αυτή την περίπτωση, η σαλπιγγογραφία δρα «ιαματικά», θα λέγαμε, αφού «λύνει» τον σπασμό των σαλπίγγων, ανοίγει τις διόδους και κάνει τη σύλληψη ευκολότερη.
Από την άλλη πλευρά, αυτό που θα πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα –διότι δυστυχώς μερικοί γιατροί δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία και ευαισθησία- είναι ότι η σαλπιγγογραφία σε περίπτωση ύπαρξης μικροβίου στον κόλπο ή στη μήτρα μπορεί να δημιουργήσει σοβαρότερο πρόβλημα. Φανταστείτε το σκιαγραφικό υγρό της σαλπιγγογραφίας σαν ποτάμι να παρασύρει τα μικρόβια που βρίσκονται στο εσωτερικό του γεννητικού σας συστήματος και να τα πηγαίνει προς τα πάνω μέχρι τις σάλπιγγες και τις ωοθήκες. Γι’ αυτό, λοιπόν, είναι πολύ σημαντικό να είστε βέβαιες ότι δεν υπάρχει κάποιο μικρόβιο, πριν κάνετε αυτή την εξέταση. Σε περίπτωση που υπάρχει, πρώτα θα πρέπει να πάρετε την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή, για να θεραπευτείτε και στη συνέχεια να προχωρήσετε στην εξέταση.

                         
            πηγή: radiologyarchives.blogspot.gr

Πώς γίνεται η εξέταση: Τοποθετούν έναν κολπικό διαστολέα, όπως εκείνο που βάζουν, όταν κάνουμε τεστ Παπ, ανοίγουν οι γιατροί τον τράχηλο και με μια σύριγγα περνούν το σκιαγραφικό υγρό. Ταυτόχρονα τραβούν ακτινογραφίες, ώστε να διαπιστωθεί από τους ειδικούς αν περνάει το υγρό κι από τις σάλπιγγες ή βρίσκει κάποιο εμπόδιο. Με αυτό τον τρόπο απεικονίζει το ανάγλυφο της μήτρας και των σαλπίγγων. Η όλη διαδικασία κρατά περίπου 10 λεπτά. Και θυμηθείτε: ο πόνος μοιάζει σαν την πρώτη μέρα της περιόδου σας.

Tips: Προσπαθήστε να μείνετε ακούνητη και όσο πιο χαλαρή γίνεται κατά τη διάρκεια της εξέτασης!

Θα ήταν πολύ χρήσιμο να μοιραστείτε μαζί μας τις εμπειρίες σας από τη σαλπιγγογραφία!

Σας εύχομαι καλά αποτελέσματα!

Δείτε ενδιαφέρον βιντεάκι σαλπιγγογραφίας (φυσιολογικής):




53 σχόλια:

  1. me to καλο το νεο μπλογκ γιατι καταργησατε το παλιο μου αρεσε παρα πολυ
    http://mariasmother.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Το ίδιο είναι ουσιαστικά! Μετέφερα τις αναρτήσεις και ανανεωθήκαμε! Εδώ είμαστε και πάλι!

      Διαγραφή
  2. πολυ χρεισιμα ολα αυτα και καπως ανακουφηστηκα...κ γω θα παω σε λιγες μερες για σαλπιγγογραφια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με ανησύχησε λίγο αυτό που λέτε σε περίπτωση που υπάρχει μικρόβιο. Τι εξέταση θα μπορούσα να κάνω για να είμαι σίγουρη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά τη γνώμη, η καλύτερα εξέταση ακόμα και για προβλήματα που υπάρχουν χρόνια είναι η pcr ιστού περιόδου.

      Διαγραφή
    2. Εγώ έκανα τεστ παπ κ καλλιέργια πριν την σαλπιγγογραφία.Αλλά και σκετη καλλιεργια να κάνεις αν υπαρχει μικροβιο το βρισκουν.Επίσης ζήτησα κ έχτρα για μυκόπλασμα και ουρεόπλασμα να είμαι σίγουρη ότι όλα είναι καλα.

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή φίλη, αν το μικρόβιο είναι χρόνιο και έχει ανέβει προς τη μήτρα δυστυχώς δε βρίσκεται πάντα με την κλασική καλλιέργεια παρά μόνο με την pcr...

      Διαγραφή
  4. Έκανα σαλπιγγογραφιά τον Σεπτέμβριο του 2013 και μάλιστα σε δημόσιο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης. Τα αποτελέσματα δυστυχώς δεν είναι ήταν καλά. Κλειστές και οι δυο σάλπιγγες... Όσον αφορά τον πόνο τίποτα το σημαντικό κορίτσια ... Δεν κατάλαβα τίποτα , αν και ο γιατρός μου το επέδωσε στο γεγονός οτι τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά. Αν, λέει, οι σάλπιγγες ήταν ανοιχτές τότε ο πόνος ίσως ήταν αισθητός... Ο κυριότερος πόνος είναι το μετά ... όταν πάρεις αυτά τα αποτελέσματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, καλή χρονιά! Μου κάνει εντύπωση που ενώ οι σάλπιγγές σας είναι κλειστές δεν πονέσατε κατά την εξέταση. Δηλαδή το υγρό δεν πέρασε; Μήπως ήταν ένας προσωρινός σπασμός των σαλπίγγων; Όπως και να έχει η επιστήμη είναι τόσο ψηλά που μητέρα θα γίνεται σύντομα! Σας εύχομαι το καλύτερο!

      Διαγραφή
    2. Εχω κανει μια φορα και σε λιγες μερες παω για δευτερη.σε αλλο ακτινολογο ομως.πονεσα λιγο απο οτι θυμαμαι.θελει να εισαι αρκετα ηρεμη και χαλαρη!πολυ σωστα αυτα που γραφετε!ηθελα να ρωτησω αν παιζει ρολο το σκιαγραφικο υγρο.δν θυμαμαι πιο ειχα χρησιμοποιησει την πρωτη φορα.

      Διαγραφή
    3. Μάλλον οι χειρισμοί του ακτινολόγου παίζουν ρόλο, αγαπητή φίλη!

      Διαγραφή
  5. I just couldn't go away your web site prior to suggesting that I really loved the standard
    info an individual supply on your visitors? Is gonna be again steadily to inspect new posts

    Feel free to visit my web page :: bet angel

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ti diki mou empeiria tin apektisa ton maio tou 14 twra diladi exei 1mina kai kati...prin kanw tin eksetasei eixa faei to internet na vrw plirofories gia to an ponaei kai ta sxetika...egw tin ekana se idiotiko iatrio mou kostise 200 eurw kai i alitheia einai pws to iatrio itan xalia oute kan gia dimosio...ena siderenio trapezi sto opoio ksaplwsa kai ola ksekinisan....pisteuw pws ama den eixa diavasei kamia pliroforia mesw internet ola tha tan kalutera giati etrema pou oles oi kopeles grafan "ponaei " alles legane "den tha to ksanakana xwris methi" kai ta sxetika....egw proswpika eimai 19 etwn den mou edwsan kanena apolutws pausipono kai to kuriotero eixame epiploki stin eksetasi kai me zorisan polu giati eimai mikri kai thelan na sugoureutoun...apotelesma i mia salpigga mou einai entelws voulomeni kai i alli fenete kali....se 2 meres tha xeirourgithw kai tha diksei...alla koritsia oso kai na me zorisan sas uposxomai pws paleuete...den kanenas trelos ponos sas to lew egw p upotithete me zorisan upirkse stigmi pou eipa ftanei afiste me kai me afisan na xalarwsw tipota parapanw....opoia loipon einai na kanei salpiggografia na kserei oti ama den einai entelws voulomeni kapoia salpigga den tha katalavei pono kai an einai voulomeni einai ponos periodou entonos men alla min trelathoume kathe mina periodo exoume....kali epitixia kai eilikrina den aksizei kaneis na exei tin agwnia pou eixa egw...i oli upothesi den krataei panw apo 15' kai tha katavete oti den aksizei pragmatika to anxos k i agwnia.....kali epitixia sta apotelesmata sas :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κοπέλα μου! Εύχομαι να πάνε όλα καλά με το χειρουργείο σου!

      Διαγραφή
  7. Καλησπερα και συγχαρητηρια για το site σας.Βρεθηκε σημερα μυκοπλασμα και ουροπλασμα σε καλλιεργεια pcr ιστου περιοδου.Πρεπει να κανω την υστεροσαλπιγγογραφια που εχω προγραμματισει για δευτερα μεσημερι ή πρεπει πρωτα να παρω αγωγη διοτι υπαρχει κινδυνος να μολυνθουν οι σαλπιγγες?
    Ευχαριστω πολυ προκαταβολικα για την απαντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά όταν βρίσκονται μικρόβια καλό έιναι να προηγείται η θεραπεία και μετά να κανονίσετε τη σαλπιγγογραφία!

      Διαγραφή
  8. γειά σας...ήθελα τη βοήθειά σας...έκανα σήμερα σαλπιγγογραφία...τη προηγούμενη εβδομάδα πήρα αντιβίωση klaricid 500mg πρωι βράδυ για 5 μέρες για τυχόν μόλυνση από χλαμύδια που βρέθηκαν στον άντρα μου εκείνος πήρε για 10μέρες...εγώ δεν έκανα ακόμη καλλιέργεια είχα κλείσει τη σαλπ.κ πήγα σήμερα...από χθές ξαναξεκίνησα αντιβίωση vibramycin κ για άλλες 3μέρες θα τη πάρω...θα έχει φύγει το μικρόβιο άν το είχα;υπάρχει περίπτωση μετά από την αντιβίωση που πήρα αλλά κι αυτή που ξεκίνησα παρόλα αυτά να μολύνθηκαν οι σάλπιγγες;οι οποίες να σημειώσω ότι ήταν τελείως διαβατές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι εφόσον ήταν διαβατές δεν έχετε πρόβλημα. Επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να πάρετε θεραπεία μεγαλύτερη από 10 μέρες για τα χλαμύδια. Δεν φεύγουν πάντα εύκολα!

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ πολύ για την απάντηση...σε 2 μήνες απ'τη τελευταία καλλιέργεια του άντρα μου θα πάει ξανά για να δούμε αν έφυγαν τα χλαμύδια... χρειάζεται να κάνω κ εγώ ή θα δείξει σίγουρα απ'τον άντρα μου... μακάρι να έχουν φύγει...

      Διαγραφή
    3. Δεν θα ήταν κακό να κάνετε και εσείς μια εξέταση για σιγουριά!

      Διαγραφή
  9. Σήμερα το πρωί έκανα σαλπιγγογραφια ! Στην αναμονή βγήκε μια κοπέλα ταραγμένη λέγοντας στον άνδρα της ότι πόνεσε πολύ ! Αγχωθη κα για λίγο αλλά μετά κάνοντας την εξέταση κατάλαβα ότι μάλλον κάθε περίπτωση είναι διαφορετική! Όχι μόνο δεν πόνεσε αλλά δεν κατάλαβα τίποτα μόνο το κρεβάτι που πήγαινε και ερχόταν και τον ήχο του μηχανήματος! Μετά βέβαια λίγο ένα βάρος στην κοιλια όπως όταν έχει μια γυναίκα περίοδο! Το αποτέλεσμα ήταν καλό ! Οι σαλπιγγες ανοιχτές ! Ένας πολυποδας ήταν αυτό που διαγνώστηκε που αν δεν είχα κάνει την εξέταση αυτή δεν θα το ηξερα! Υπάρχει περίπτωση να είναι και αυτό που μας αργοπορία να φέρουμε στον κόσμο ένα παιδακι! Ότι και να είναι πάντως αξίζει αυτή η εξεταση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πονέσατε γιατί το αποτέλεσμα ήταν καλό! Με το καλό να μείνετε έγκυος σας εύχομαι!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα...θα ήθελα κ εγώ να σας πω για την εμπειρία της σαλπιγγογραφιας...εχθες ήταν ή δική μου σειρα...μετά από έξι μήνες που ειπαμε με τον σύντροφο μου να ξεκινήσουμε για μωρακι...και έχοντας κ πολυκυστικες ή γυναικολόγος μου μου πρότεινε και την σαλπιγγογραφιας!!παρόλο που ο γιατρος που μου την έκανε ήταν καταπληκτικός άνθρωπος πάνω από ολα ή κοπέλα που ήταν εκεί επίσης ένιωσα εκτός τον πονο [αν κ ήταν ανεχτος σαν την χειρότερη σου περίοδο κ δεν είχε διάρκεια)ότι όλη ή διαδικασια είναι λίγο ψυχοφθόρα!! Απλά πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο για να καταφέρουμε να αποκτήσουμε τα μωρακια μας!!ευτυχώς τα δικά μου αποτελέσματα ήταν πολύ καλά !!όλα φυσιολογικά!!απλά το μόνο που πρέπει να προσέξετε είναι η επιλογή του γιατρού!!συγνώμη αν σασ κουρασαμετην πολύ λόγια μου!!καλή σας μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα αποτελέσματα βγαίνουν άμεσα, εκείνη την στιγμή, ή υπάρχει χρόνος αναμονής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν οι σάλπιγγες είναι και οι δύο κλειστές, τι γίνετε σε αυτή την περίπτωση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι κλειστές ή υδροσάλπιγγες θα πρέπει να αφαιρεθούν. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να επιτευχθεί η μητρότητα με εξωσωματική γονιμοποίηση που παρακάμπτει τις σάλπιγγες

      Διαγραφή
  13. Κοριτσια καλησπερα. Θελω να μοιραστω τη δικη μου εμπειρια μαζι σας για να σας δωσω κουραγιο κ δυναμη. Εκανα σαλπιγγογραφια πριν ενα μηνα. Ευτυχως ηταν ολα καλα. Ειχα τρομερο αγχος πριν την εξεταση,πως θα ειναι, αν θα πονεσω, αν θα ναι ολα καλα. Χωρις να θελω να κανω διαφημιση εκανα την εξεταση στη θεσσαλονικη στο διαγνωστικο του κ. Κελεμουριδη. Απ οτι μου ειπε ο γιατρος μου χρησιμοποιει μια μεθοδο ειδικη με καθετηρα που ποναει λιγοτερο. Να μην τα πολυλογω την εξεταση εκανε η κορη του και ΕΥΤΥΧΩΣ για μενα γιατι η φυση της εξετασης ειναι τοσο αβολη που η παρουσια γυναικας γιατρου την κανει λιγοτερο ενοχλητικη. Η εξεταση κρατησε 25 λεπτα. Πονεσα δεν μπορω να το κρυψω αλλα ο πονος αντεχεται . Η γιατρος κ η βοηθος μου μιλουσαν συνεχως μου εδιναν κουραγιο και με ενημερωναν συνεχως για τη διαδικασια. Ημουν πολυ τυχερη κοριτσια κ το συστηνω ανεπιφυλακτα. Ανεξαρτητα πως και που θα το κανει καθεμια σας παρακινω να την κανετε για να ηρεμησετε και να βγαλετε απ το μυαλο σας οτι κατι εχετε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπερα κοριτσια!!!!εκανα κ εγω πολυ προσφατα σαλπιγγογραφια κ θελω να μοιραστω την εμπειρια μου μαζι σας......πηγα στο ιασω εχοντας πριν παρει buscopan...την διαδικασια την εχει περιγραψει πολυ καλα πιο πανω....το ιατρικο προσωπικο οντως σε κανει να χαλαρωσεις....ο πονος την ωρα που σου βαζουν το υγρο ειναι αρκετος...αλλα κραταει 3-4 το πολυ λεπτα!!!εμενα οοοολη η διαδικασια κρατησε 15 λεπτα μαζι με ντυσιμο-γδυσιμο προετοιμασια κ τα παντα!!!!το μυστικο ειναι να σαι χαλαρη κ συνεργασιμη κ πριν το καταλαβεις θα χει τελειωσει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Koritsia ego piga opos eipe parapano I kopela ston kirio kelemouridi stin Thessaloniki ! Oxi apla den Ponesa ekeini tin Ora Tis eksetasis alla oute k meta pou mou eipe I giatros oti Mporei n exo entono pono logo tou igrou !bebaia print in eksetasi o giatros m edose ipotheto voltaren Isos auto n boithise sto n min Exo pono ! Apla min fovaste den einai tipota apolitos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπερα κοριτσια!ειναι να παω να την κανω κι εγω τον αλλο μηνα τη σαλπιγγογραφια,στη θεσσαλονικη.ρωτησα στη γενικη κλινικη και μου παν 160 ευρω.το φαρμακο χωρια το παιρνουμε εμεις;
    Αυτος ο κυριος κελεμουριδης που ειναι και πσο παιρνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπερα κ απο μενα..θελω να ρωτησω αν καποια απο εσας ειναι απο πελοπονησσο κ αν εχετε κανει σαλπιγγογραφια στο Ριο..εχω παρει 20 τηλεφωνα σημερα για να βρω τι πως που κ εχω τρελαθει...σας ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα κοριτσια ετοιμαζομαι σε μια εβδομαδα για σαλπιγγογραφια λοιπον να ξερετε συνταγογραφειτε και πληρωνετε ενα ελαχιστο ποσο για την εξεταση.Αγοραζετε το φαρμακο που κοστιζει γυρω στο 20ρικο το πηγαινετε στο δημοσιο νοσοκομειο κ εχοντας μαζι το παραπεμπτικο του γιατρου σας που σας εγραψε την σαλπιγγογραφια πληρωνετε στο τελος ενα ελαχιστο ποσο.Αυτο γινεται σε δημοσιο νοσοκομειο αν κ ολα τα ιδιωτικα καλυπτουν αλλα το παιζουν τρελιτσα.Μαζι με το φαρμακο και την εξεταση του ακτινολογου ολο το κοστος ειναι για την ακριβεια 33 ευρω.Εκλεισα ραντεβου στο Αλ....ας στην Αθηνα και ευγενεστατη και να εξηγησουν αναλυτικα προς πρεπει να γραφτει η εξεταση στο παραπεμπτικο και αναλυτικα τι πρεπει να κανεις πριν την εξεταση και μετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kαλημέρα! έκανα 2 μέρες πριν σαλπιγγογραφία στο ΡΙΟ, δεν πόνεσα καθόλου, μόνο μια μικρή ενόχληση, κράτησε περίπου 5 λεπτά, οι σάλπιγγές μου ανοιχτές και το κόστος 6 ευρώ συμμετοχή για το σκιαγραφικό υγρό και η εξέταση τίποτα. Την γράφει ο γιατρός, τηλ.Ρίου 2610999218

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλησπερα κοριτσια μου!!βοηθηστε με λιγο επειδη εχω μπερδευτει!!αλλες λετε οτι πονεσατε με ανοιχτες σαλπιγγες κ αλλες οτι πονεσατε με κλειστες σαλπιγγες εγω εκανα πριν 2 μερες σαλπιγγογραφια κ πονεσα παρα πολυ 2-3 λεπτα βεβαια καθε φορα που μου εριχναν υγρο.. διαγνωστικα κ με τις 2 σαλπιγγες κλειστες!!γιατι πονουσα τοσο αφου υποτιθετε δε περνουσε το υγρο??ευχαριστωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πονούσατε ακριβώς διότι το υγρό δεν μπορούσε να πονέσει. Υπάρχει περίπτωση όταν οι σάλπιγγες είναι ανοιχτές να υπάρχει ένα προσωρινός σπασμός γι αυτό και κάποιες γυναίκες με ανοιχτές σάλπιγγες νιώθουν λίγο πόνο.

      Διαγραφή
  21. Καλησπερα ! Γνωριζετε κατι για την εξεταση υστεροσονογραφια? Μου την προτειναν ως εναλλακτικη της σαλπιγγπγραφιας μιας και ειμαι αλλεργικη στο σκιαγραφικο.
    Ευχαριστω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τα ελάχιστα που έχω ακούσει, νομίζω ότι είναι το ίδιο αξιόπιστη. Αυτό καλύτερα να το συζητήσετε με τον θεράποντα ιατρό σας!

      Διαγραφή
  22. κοριτσια καλημερα! εγω την εκανα εχθες την εξεταση φυσικα με μεθη διοτι ειχα τρομαξει με αυτα που ακουγα για τρελους πονους κ αποφασισα να την κανω με μεθη.δεν καταλαβα τιποτα . οταν ομως περασαν οι ωρες μου πρηστηκε παρα πολυυυυ το εντερο κ ενιωθα οτι θα πεθανω δεν το εχω ξανανιωσει παλι αυτο. πηρα μπουσκοπαν κ ντεπον κ ηρεμησα μετα απο τρεις ωρες . εμενα μου περασε το υγρο αλλα μονο με πολυ μεγαλη πιεση περναγε. παλι καλα που εκανα μεθη φανταζομαι με αυτην την τοσο μεγαλη πιεση που μου εριξαν θα ειχα πεταχτει στον αερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλησπέρα σας..θέλω κ εγώ να πω την εμπειρία μου.προσπαθώ για 1.5 χρόνο για 2ο παιδάκι.τον πρώτο τον έπιασα στους 4 μήνες περίπου.κάναμε εξετάσεις κ οι δύο όλα καλά.εγώ έκανα κ την σαλπιγγογραφια στο Αλεξάνδρας που ευτυχώς δλδ για καλή μου τύχη βρήκα ραντεβού κ δεν πλήρωσα τπτ.αλλιώς έξω ήθελαν 150 ευρώ χωρίς το φάρμακο.κράτησε 20 λεπτά σύνολο όλο,μαζί με ντύσιμο,ξεντυσιμο,κλπ.τώρα πόνο ήταν λίγο έντονος για ούτε 1 λεπτό...εγώ θα τον παρομοιασω με τον πόνο της γέννας λίγο πριν που σ κάνουν την επισκληριδιο στα 4 εκ.πάντως οκ..αν είσαι χαλαρή κ σκέφτεσαι κάτι άλλο κ ανάσες...είσαι οκ.ήταν στιγμιαιος.φυσικά είχα αίμα μετά λίγο μέχρι κ λίγο την επόμενη μέρα λίγα καφέ..την 3η μέρα είχα πολλές βλεννες σαν τύπου ωορρηξίας υγρά..δεν ξέρω αν πρόκειται για ωορρηξία (που είναι νωρίς για μένα)ή οφείλεται από την εξέταση πάντως μετά από 5 μέρες ακόμα έχω..που κ που..τώρα δεν ξέρω..ισχύει αυτό που λένε ότι μένεις πιο εύκολα μετά την εξέταση αυτή???καλή επιτυχία σε όλες κ μην φοβάστε.Κάντε την .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη σας το εύχομαι!παρ όλα αυτά ελπίζω να ενημερώσατε το γιατρό σας για τα συμπτώματα αυτά.

      Διαγραφή
    2. Ναι...αλλά τελικά μάλλον βοήθησε πολύ γιατί τώρα είμαι έγκυος κ αύριο έχω τον πρώτο υπέρηχο κ φοβάμαι πολύ.γιατί δεν το περίμενα καθόλου....ότι τόσο γρήγορα μετά την σαλπιγγογραφια θα έμενε στον ίδιο κύκλο.

      Διαγραφή
  24. καλησπερα σας!Θα ηθελα να μοιραστω κι εγω την εμπειρια μου μιας κι μολις γυρησα απο το νοσοκομειο κανοντας την εξεταση αυτη.Συγχωρεστε με αλλα ο πονος και το ποσο μπορει να αντεξει μια γυναικα ειναι πολυ σχετικα.Εχω φιλη που οταν της ερχεται περιοδος διπλωνεται στα δυο και δεν συνερχεται ουτε μια τα πιο ισχυρα παυσιπονα.Οποτε καταλαβαινετε οτι συμβουλες του τυπου "ο πονος ειναι σαν τους πονους περιοδου" που λετε καποιες δεν ισχυουν.Η δικη μου εμπειρια?Αντεχετε?Σταματησα την εξεταση στα 3 λεπτα γιατι θα λυποθυμουσα απο τον πονο!!!Το απολτελεσμα ηταν να μην δειξει και πολλα η εξεταση και το χειροτερο????πρεπει ν την ξανα κανω!!!ΜΕ ΤΙΠΟΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!Θα ζητησω σιγουρα μεθη κις ειμαι κατα των φαρμακευτικων ουσιων.Πραγματικα εκλεγα για 3 ωρες!!!Συγχωρεστε με αλλα δεν αντεξα,ειλικρινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αυτό που περιγράφετε και ζήσατε δυστυχώς δεν φταίει το άρθρο. Φταίει το γεγονός ότι πολύ να ενυπάρχει κάποιο πρόβλημα, για παράδειγμα μια φλεγμονή γυναικολογική που μπορεί να κάνει πολύ δυσάρεστη αυτή την εξέταση ή ένας "κακός" ακτινολόγος που κάνει την εξέταση. Η γνώμη μου είναι πριν την επαναλάβετε έστω και με μέθη να διασταυρώσετε ότι δεν έχετε κάποια φλεγμονή γιατί θα φουντώσει ακόμα περισσότερο. Εύχομαι να πάνε όλα καλά!

      Διαγραφή
  25. Εγώ (26 ετών) που έκανα σαλπιγγογραφία φοβόμουν πολύ. Τελικά είναι όπως το τεστ ΠΑΠ με τη διαφορά όμως οτι νιώθεις αυτό το σίδερο μέσα σου και ειναι (για μένα) όχι και τόσο υποφερτό. Επίσης, όταν εγχύουν το φάρμακο μέσα σου τότε ξαφνικά νιώθεις λες κ εχεις κραμπες περιόδου και οσο περνάνε τα δευτερόλεπτα αυξάνονται. Γενικά, είναι ανεκτός ο "πόνος" , αφού βγήκα ζωντανή χαχαχα :). Ειναι και θεμα χαρακτηρα. Εγω σιχαινόμουν την αισθηση του εργαλείου μεσα μου ε και λιγο τα πονακια. Αξιζε και τον κοπο αφου τελικά δεν ειχα κανένα απολύτως πρόβλημα δόξα το Θεό . Μη φοβάστε κοριτσια , θα τα καταφέρετε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα! Θα ήθελα και εγώ να μοιραστώ την εμπειρία μου καθώς έχω και κάποιες απορίες. Καταρχάς μένω εξωτερικό όπου και έκανα την υστεροσαλπιγγογραφία. Όσον αφορά το επωδυνω κομμάτι για εμένα δεν ήταν κάτι ευχάριστο αλλά αν χρειαζόταν θα την ξαναέκανα. Την στιγμή της εξετάσεις ως πρώτη γνώμη η γιατρός είπε ότι όλα ήταν καλά και δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Μετά από λίγες ημέρες είχα το ραντεβού με τον γιατρό μου ώστε να συζητήσουμε για τα αποτελέσματα στο οποίο είπε ότι τελικά το υγρο μπαινει στις σαλπιγγες αλλά δεν φαίνεται να βγαίνει. Δεν είναι σίγουροι εάν αυτό οφείλεται στο ότι μπορεί να είναι κλειστές η απλά γίνονται σπάσμοι εκείνη την στιγμή. Προτείνει λαπαροσκοπηση για να δουν αν είναι ανοιχτές η οχι. Ισχύει κάτι τέτοιο? Γιατί έχω αμφιβολίες εφόσον στην αρχή όλα φαίνονταν καλά ενώ τελικά δεν ξέρουν αν είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, συνήθως κοιτάζουν αν εισέρχεται το υγρό με ευκολία ή δυσκολία. Αυτό δεν το έχω ξανακούσει. Γιατί δεν παίρνετε και μια δεύτερη γνώμη από άλλο γιατρό;

      Διαγραφή
  27. Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας. Ειμαι πολυ μπερδεμενη! Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε μετά από πόσο χρονικό διάστημα μπορώ να κάνω πάλι την σαλπιγγογραφια και αν υπαρχει καποιος κινδυνος για δεύτερη φορα? Γιατί σκέφτομαι να την επαναλάβω από το να κάνω επέμβαση επειδή "δεν είναι σίγουροι".Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, αν είναι να την επαναλάβετε, θα ψάξετε και θα βρείτε κάποιον που να είναι κορυφαίος στο είδος του.

      Διαγραφή
  28. Στη δικη μου εξεταση πονεσα παρα πολυ με το φαρμακο. Πιο εντονο απο πονο περιοδο.Τα αποτελεσματα ομως ηταν πολυ καλα. Θα την ξαναεκανα αν χρειαζοταν. Μη φοβαστε να την κανετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γεια σας! Εγώ έκανα εχθές την εξέταση, πονούσα πολύ και συγχρόνως στεναχωριόμουν γιατί ο γιατρός μου είχε πει ότι γενικά δεν πονάει κ μετά που τον ξαναρώτησα μου είπε ότι οι άλλες κοπέλες κάνουν υπομονή και ένιωσα άσχημα με τον εαυτό μου ή ότι είμαι γκρινιάρα χωρίς λόγο ή ότι είμαι πολύ αδύναμη.... Διαβάζοντας όλα αυτά κατάλαβα ότι μάλλον δεν έχω κάποιο πρόβλημα αλλά τελικά και άλλες κοπέλες πόνεσαν, βεβαία ο πόνος όποτε υπάρχει είναι τόσος που προφανώς και τον αντέχεις τελικά! Όσο για το αποτέλεσμα μου είπε ότι πέρασε το υγρό με δυσκολία και από ότι κατάλαβα σήμερα γιαυτό κ πόνεσα, κάνω λάθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς, απλώς αυτό δεν σημαίνει ότι απαραίτητα είχατε πρόβλημα. Μπορεί να είναι ένας απλός σπασμός. Είμαι σίγουρη ότι θα σας έχουνε δώσει απάντηση ήδη. Εύχομαι να πάνε όλα καλά!

      Διαγραφή

Τι σκέφτεστε...