Κυριακή, 2 Ιουνίου 2013

Πόσων μηνών και πόσων εβδομάδων έγκυος είμαι τελικά;

Είναι ένα ζήτημα που απασχολεί όλες τις υποψήφιες μανούλες! Πόσο μηνών είμαι τελικά;
Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου διάβαζα δυο βιβλία: 1. «Τι να περιμένεις, όταν είσαι έγκυος», Arlene Eisenberg, Heidi Murkoff, Sandee Hathaway, B.S.N. και 2. «Η εγκυμοσύνη από εβδομάδα σε εβδομάδα», Lesley Regan. Τα δυο αυτά βιβλία ουσιαστικά δε συμφωνούσαν απολύτως στις εβδομάδες που αντιστοιχούν στον κάθε μήνα της εγκυμοσύνης. Πάνω-κάτω, όμως, με την παρουσίαση των συγκεκριμένων πληροφοριών μπορούμε να κάνουμε την εξής βοηθητική κατάταξη. Εσείς διαλέξτε τη μέτρηση που σας βολεύει:

1ος μήνας: 1η-4η εβδομάδα ή 1η-6η εβδομάδα
2ος μήνας: 5η-8η εβδομάδα ή 6η-10η εβδομάδα
3ος μήνας: 9η-13η εβδομάδα ή 10η-13η εβδομάδα
4ος μήνας: 14η-17η εβδομάδα ή 13η-17η εβδομάδα
5ος μήνας: 18η-22η εβδομάδα ή 17η-21η εβδομάδα
6ος μήνας: 23η-27η εβδομάδα ή 21η-26η εβδομάδα
7ος μήνας: 28η-31η εβδομάδα ή 26η-30η εβδομάδα
8ος μήνας: 32η-35η εβδομάδα ή 30η-35η εβδομάδα
9ος μήνας: 36η-40η εβδομάδα ή 35η-40 εβδομάδα

Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι ν’ ακολουθείτε τις μετρήσεις του μαιευτήρα σας. Αν θέλετε τη γνώμη μου, το σωστότερο είναι να μετράτε την κύηση με τις εβδομάδες και σε ποια τρίμηνα αντιστοιχούν! Πρώτον, γιατί έτσι θα αντιληφθείτε καλύτερα πότε πρέπει να γίνουν οι ειδικοί υπέρηχοι που εξετάζουν την υγεία του παιδιού σας. Επιπλέον, γνωρίζετε ότι μία εγκυμοσύνη διαρκεί περίπου 40 εβδομάδες ή αλλιώς 266 μέρες! Ένα 80% των γυναικών γεννούν τελειόμηνα και ένα μικρότερο ποσοστό (1 στις 10 γυναίκες σε παγκόσμια κλίμακα) γεννούν πρόωρα (πρόωρη γέννηση θεωρείται εκείνη που πραγματοποιείται μεταξύ των 20-37 εβδομάδων κύησης), ειδικά όταν πρόκειται για δίδυμη κύηση.

healthylifeblogs.wordpress.com
Επίσης, μην ξεχνάτε ότι οι μήνες της εγκυμοσύνης δεν αποτελούνται από 4 εβδομάδες πάντα, κάποιοι διαρκούν μέχρι και 5 εβδομάδες, όπως μπορείτε να δείτε αναλυτικά στο παραπάνω πινακάκι που παραθέσαμε. Το τελευταίο, αλλά ιδιαίτερα σημαντικό, που πρέπει να σας τονίσω είναι ότι ο υπολογισμός των εβδομάδων ή των μηνών της εγκυμοσύνης σας γίνεται κατά προσέγγιση από το γιατρό σας, αφού δεν είναι δυνατόν να γνωρίζουμε με ακρίβεια πότε έγινε η σύλληψη. Εκτός αν βέβαια έχετε κάνει εξωσωματική και γνωρίζετε με ακρίβεια την ημέρα της εμβρυομεταφοράς -και πάλι, όμως, δεν ξέρετε πότε αποφάσισε το φασολάκι σας να εμφυτευτεί. Άρα, όλα αυτά τα υπολογίζουμε κατά προσέγγιση! Με ακρίβεια τα ξέρει μόνο η φύση!

Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο. Συμπληρώστε πρώτα πότε είχατε την τελευταία έμμηνο ρήση (περίοδο). Από κάτω: πόσες μέρες κύκλο έχετε. Τέλος, πατήστε calculate και θα σας υπολογίσει πότε είναι η πιθανή ημερομηνία σύλληψης, πότε είναι η Π.Η.Τ. σας, δηλαδή η πιθανή ημερομηνία τοκετού, καθώς και αναλυτικά πόσων εβδομάδων έγκυος είστε. Σε ποιο τρίμηνο είστε και αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης φάσης της εγκυμοσύνης.

ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!!!

160 σχόλια:

  1. καλησπερα.ηθελα να ρωτησω κατι ακι ηθελα την αποψη σας.λοιπον μετα απο 2 αποββολες που ειχα και αρκετα χρονια ακαρπων προσπαθειων ,μετα απο σαλπιγγογραφιες σπερμοδιαγραμματα και μια διαγνωση τελικα για θρομβοφιλια αποφασιασα να απρω τεστ οωρηξιας για αν επιτευχθει το πολυποθετο συν που θελω τοσο εγω οσο και ο συζηγος μου.το τεστ λοιπον με κυκλο 32 ημερων εδειξε θετικο 15η μερα.ηρθαμε σε επαφη 15η 16η 17η και τις προηγουμενες μερα παρα μερα.δεδομενου οτι με τη θετικοποιηση του τεστ οωρρηξια γινεται απο 24 εως 48 ωρες μετα πιστευεται οτι κατι πετυχαμε??ποσες πιθανοτητες απο την πειρα σας θεωρειται οτι εχουμε να δουμε θετικο και σε τεστακι εγκυμοσηνης εκτος απο οωρρηξιας.ευχαριστω εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, καλωσήρθατε! Εφόσον τα αποτελέσματα των εξετάσεών σας είναι φυσιολογικά, τότε βεβαίως έχετε πολλές πιθανότητες να είστε έγκυος. Τα τεστ ωορρηξίας βοηθούν πολύ και καλά κάνατε και τα δοκιμάσατε! Δε μου γράψατε σε ποια εβδομάδα είχατε τις αποβολές. Με τη θετικοποίηση του τεστ εφόσον σας το προτείνει ο θεράποντας ιατρός σας, να ξεκινήσετε τις αντιπηκτικές ενέσεις. Εύχομαι να πάνε όλα καλά!

      Διαγραφή
    2. Σας παρακαλώ..θέλω τη βοήθεια σας..είμαι έγκυος με τελευταία μέρα περιοδου 02/11/2016 ποσών εβδομάδων είμαι;πως μετράω και τι έχει σημασία;εγώ ποσο είμαι η το εμβρυο;

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή Μαρία, σήμερα που μιλάμε είσαι 15 εβδομάδων, δηλαδή 4 μηνών. Με το καλό!

      Διαγραφή
  2. Να σας ρωτήσω κάτι κι εγώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα θα ηθελα σας παρακαλω την βοήθεια σας με ΠΗΤ 19/8/14 ποτε ακριβώς βγαινω σε αδεια απο την δουλειά? Και ποτε πρέπει να παω στο ικα για να βγω σε αδεια? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, με το καλό το μωρό σου! θα υπολογίσεις 56 μέρες πριν από τις 19/8. Τότε θα βγεις σε άδεια και τότε πρέπει να πας στο ΙΚΑ.

      Διαγραφή
  4. και παλι δεν μπορω να καταλαβω οταν με ρωτανε ποσο μηνων ειμαι ποσο ειμαι! με τελευταια εμμηνο ρυση στις 05/01/2014 ποσο μηνων ειμαι?και ποσο εβδομαδων? στα βιβλια λενε η βδομαδα που διανυεται π.χ 6η και ακριβως απο κατω η βδομαδα που διανυει το μωρο σας 4η ! οταν μας ρωτανε απανταμε την εβδομαδα που διανυει το μωρο μας?΄ή την εβδομαδα που διανυουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την εγκυμοσύνη σας την μετράτε με βάση την τελευταία περίοδό σας. Είστε 4 μηνών κλεισμένα. 16 εβδομάδες και οδεύετε προς τις 17. Με το καλό το μωράκι σας!

      Διαγραφή
    2. Εγω παλι ειχα τελευταια περιοδο στις 6 ιανουαριου. Συμφωνα με την γιατρο μου ειμαι σημερα ακριβως 18 βδομαδων. Επισης συμφωνα με το βιβλιο τι να περιμενεις οταν εισαι εγκυος, διανυω τον πεμπτο μηνα.

      Διαγραφή
    3. Ποσο μηνων και ποσο εβδομαδον ειμαι τελικα δεν μπορω να καταλαβω ουφφφ... Τελευτεα περιοδο ηταν 19/1/2016

      Διαγραφή
    4. Είστε σχεδόν 11 εβδομάδων, δηλαδή είστε 3 μηνών. Με το καλό!

      Διαγραφή
  5. σας ευχαριστω πολυ! και ολα σας τα αρθρα ειναι πολυ βοηθητικα και μας λυνουν ολες τις αποριες που μας τριβελιζουν το μυαλο μας και δεν μας αφηνουν να χαρουμε αυτην την ομορφη περιοδο της ζωης μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπερα θα ηθελα την βοηθεια σας εδω και 5 μηνες εχω ελευθερη επαφη με τον συντροφο μου.. Ειναι να αδιαθετισω σε 3-4 ημερες αλλα εδω και 20 ημερες σχεδον εχω πολυ πρισμενο στηθος και πονακια στην κοιλια και μικρα τσιμπιματακια και απο δεξια και απο αριστερα + πολλα υγρα.. Ηθελα την γνωμη σας μηπως ειμαι εγκυος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα υπάρχει η πιθανότητα! Θα πρέπει να κάνετε μία εξέταση χοριακής κοντά στην αναμενόμενη μέρα περιόδου σας!

      Διαγραφή
  7. Καλησπερα θα ηθελα την βοηθεια σας..!! ..! Οταν ηρθα σε επαφη με τον συντροφο μου ηταν 14 απριλιου και σε τρις περιπου μερες αδιαθετησα παλι. Αλλαξε ο κυκλος μου και τελευταια μου περιοδος ηταν 24 μαιου. Ο γιατρος μου ειπε οτι ειμαι 27 εβδομαδες.. Ο συντροφος μου αμφιβαλλει αν ειναι δικο του γτ η πρωτη μας επαφη ηταν 14 απριλιου. Δεν μπορω ουτε εγω να το εξηγησω αυτο.. Εχω μπερδευτει!! Μπορειτε να μου το εξηγησετε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχατε μείνει έγκυος από τον προηγούμενο μήνα ανεξάρτητα που είδατε αίμα. αυτό το αίμα που είδατε το Μάιο δεν ήταν περίοδος, ίσως κάποιο αίμα από τον πλακούντα από κάποια αποκόλληση. Και στο κάτω- κάτω αν ο άνδρας σας έχει τέτοιους προβληματισμούς να κάνει dna όταν γεννηθεί το παιδί και να μην σας πρήζει που είστε έγκυος!

      Διαγραφή
  8. Απλα ο γιατρος μου με εβαλε απο τις 10 απριλιου οτι ειμαι.. Γιαυτο και του φαινεται περιεργο γτ πιο πριν απο τις 14 απριλη, επαφες δεν ειχαμε. Κ μετα μ εξηγησε και ο γιατρος οτι το μετρανε βαση με την περιεδο. Ουτε αυτοι ξερουν ποτε ακριβως εποιασα.!! 27 εβδομαδες ειναι 7 μηνες ή 6??? :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντοτε μετράμε την εγκυμοσύνη σύμφωνα με την τελευταία περίοδο και όχι με το πότε έγινε η επαφή. Να πείτε στο σύζυγό σας ότι γύρω μας υπάρχουν χιλιάδες ζευγάρια που υποφέρουν και κάνουν δεκάδες εξωσωματικές για να κάνουν ένα παιδί. Να είναι χαρούμενος με τον ερχομό του παιδιού του και να μην σκέφτεται ανύπαρκτα πράγματα! Με το καλό!

      Διαγραφή
    2. Και είστε στην έναρξη του 7ου μήνα!

      Διαγραφή
  9. Σας ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπερα σας η αληθεια ειναι οτι αυτο το πολυ τυπομενο βιβλιο τι να περιμενεις οταν εισαι εγκυος σε μπερδευει.εγω ειχα τελευταια περιοδο 14/8/14 και δεν εχω καταλαβει ακομα σε πιο μηνα και ποσες εβδομαδες ειμαι το μονο που ξερω ειναι οτι απο την εβδομαδα που θα ερθει θα κανω αυχενικη διαφάνεια.ειμαι πολυ αγχομενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με το καλό! Είστε περίπου 13 εβδομάδων, δηλαδή μόλις μπήκατε στον 4ο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. kalhspera egw meta apo exosomatikh ekana embruometafora 21/11 kai epita apo 11 meroules(dld 2/12) ekana thn xoriakh me apotelesma 45.....shmera paraskeyh 5/12 173,63 mIU/mL .....EINAI KALH? kai poso ebdomadon eimai?teleutea period 3/11 eyxaristo polu....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χοριακή είναι πολύ καλή ναι! Είστε 5η εβδομάδα. Με το καλό!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα και απο εμένα.. Είμαι και εγώ πολύ μπερδεμένη. Τελευταια περίοδος 11/10. Μπορείτε να μου πείτε ποσο μηνών και ποσο εβδομάδων είμαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είστε 12 εβδομάδων, δηλαδή στο τέλος του 3ου μήνα. Σε μία εβδομάδα θα είστε 4 μηνών! Με το καλό το μωράκι σας και καλά αποτελέσματα στην αυχενική διαφάνεια!

      Διαγραφή
  14. Καλησπερα θα ηθελα να ρωτησω κατι...Τελευταια περιοδος 20/11.Ειμαι 7 εβδομαδων εγκυος οποτε σε μια εβδομαδα κλεινω τον 2 μηνα;και την 12 εβδομαδα τον 3 μηνα;Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, είστε σήμερα ακριβώς 8 εβδομάδων, δηλαδή περίπου 2,5 μηνών. Μόλις κλείσετε την 10η ουσιαστικά οδεύετε προς τον 3ο μήνα. Με το καλό!

      Διαγραφή
  15. καλησπερα.τελευταια περιοδος 19-11-14.το προβλημα μου ειναι οτι εκανα υπερηχο μητρας και εδειξε οτι οτυπος της μητρας μου ειναι τοξοειδης και το μωρακι μου ειναι ''πιασμενο'' αριστερα.λετε να αποβαλλω?[ο υπερηχος εδειξε και σακο και εμβρυο και ακουσανε καρδουλα]εχω τρομερο αγχος ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να μην σκέφτεστε έτσι. η φύση είναι δυνατή! όλα θα πάνε καλά!

      Διαγραφή
  16. γεια σας,τελευταια περιοδος 19 11 14,ποσο εβδομαδων και ποσο μηνων ειμαι?εδω και καμια εβδομαδα βγαζω ειδικα τα βραδια μολις σκουπιζομαι ροζοκκκινα υγρα?ειμαι πολυ φοβισμενη...την βγαζω στο κρεβατι αλλα τιποτα.σιγουρα θα αποβαλλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν έχετε πάρει ακόμα τηλέφωνο το μαιευτήρα σας να σας δει; Να τον πάρετε ΤΩΡΑ! Είστε 9 εβδομάδων, δηλαδή 3 μηνών.

      Διαγραφή
    2. δεν πηρα απλα τηλ.πηγα και να με εξετασει,απλα ζητω μια δευτερη τριτη γνωμη,μου εκανε υπερηχο.ολα μεχρι στιγμης ειναι καλα αλλα μεχρι ποτε???????????φοβαμαι πολυ

      Διαγραφή
    3. Να κάνετε υπομονή! Όλα θα πάνε καλά!

      Διαγραφή
  17. θα ηθελα να σε ρωτησω και εγω κατι ειχε τελευταια περιοδο 8-1-15 και πηγα και εκανα β χοριακη και μου εδιξε 230 μου ειπαν οτι ειμαι εγκυος αλλα δεν ξερω πως να υπολογισο ποσο ειμαι μπορειτε να με βοηθησετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε δύο μέρες κλείνετε την 5η εβδομάδα! Με το καλό το μωράκι σας!

      Διαγραφή
  18. Γεια σας τελευταία περιοδο ειχα στις 31/12/2014 ποσο εβδομάδων και ποσο μηνών είμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα είστε 8 εβδομάδων! Κλείσατε τον 2ο μήνα και οδεύετε προς τον 3ο μήνα! Με το καλό το μωράκι σας!

      Διαγραφή













  19. καλησπέρα και απο εμένα. Ενώ με βάση τη τελευταία περίοδο μου τις 7/6/2014 είμαι σήμερα 35 εβδομάδων και 5 ημερών στον υπέρηχο του γιατρού μου φαίνεται ότι ειμαι 36 εβδομάδων και 5 ημερών . Εγώ τι απο τα δύο πρέπει να πλαρω υπόψιν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς θα μετράτε με βάση την τελευταία περίοδό σας. Ο υπέρηχος δείχνει το μέγεθος το παιδιού, στη δική σας περίπτωση ή είχαμε μια νωρίτερη σύλληψη απ ό,τι υπολογίζεται ή έχουμε ένα πιο "μεγάλο" παιδάκι! Οι μετρήσεις αφορούν τον γυναικολόγο σας ο οποίος παρακολουθεί την ανάπτυξη του μωρού σας! Με το καλό σας εύχομαι!

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρα σας ! Με τελευταία περίοδο 23/12/14 ποσών μηνών ειμαι ; Επίσης εχω μια κύστη 4,5 εκατοστων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είστε σήμερα 9 εβδομάδων και 2 ημερών. Έχετε μπει δηλαδή στον 3ο μήνα! Για την κύστη να μιλήσετε με το γιατρό σας. Δεν νομίζω ότι θα σας προκαλέσει κάτι αλλά αυτό να το συζητήστε με τον θεράποντα ιατρό!

      Διαγραφή
  21. γεια σας.ΤΕΡ 19 11 14.εδω και μια εβδομαδα και οχι ολη τη μερα βεβαια εχω κρυαδες[Χωρις πυρετο].ειναι φυσιολογικο η να ανησυχησω για παλλινδρομη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σύμπτωμα που περιγράφετε δεν έχει καμία σχέση με μια πιθανή αποβολή. Μάλλον έχετε κάποια ίωση. Να μιλήσετε με το γιατρό σας!

      Διαγραφή
  22. Καλημερα!!Εγω ειμαι 25 εβδομαδων και 6 ημερων....η γυναικολογος μου μου λεει οτι ειμαι στον 7 μηνα αλλα ολες οι μετρησεις στο ιντερνετ δειχνουν οτι ειμαι στον εβδομο....ακομα...δεν ειχα σημειωσει την τελευταια μου εμμηνο ρυση,εαν ηταν αυγουστο η σεπτεμβριο και μπερδευομαι πολυ γιατι η γιατρος μετραει τις εβδομαδες με τελευταια περιοδο 30 αυγουστου αλλα δεν ειναι σωστο ετσι στην τυχη???ευχαριστω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη είστε 26 εβδομάδων και μόλις κλείσατε τον 6ο και μπήκατε στον 7ο. Με το καλό! Πάντα μετράμε με την τελευταία περίοδό μας την εγκυμοσύνη!

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα κ από μένα..τελευταια περίοδος στις 18-10.ποσο ειμαι κ ποτε θα κάνω την β επιπέδου;σας ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο γιατρός είναι αρμόδιος να σας απαντήσει για το παραπάνω ;)

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα εγώ είμαι 21 εβδομάδων και τριών ημερών με ΠΗΤ 20/7/2015 ποσό μηνών ειμαι; Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα η τελευταία περίοδος μου ήταν 13/10/2014 με ΠΗΤ 20/07/2015 σε ποιο μήνα ειμαι; Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπήκατε στον 6ο μήνα με το καλό σας εύχομαι!

      Διαγραφή
  26. Είμαι στην 26 εβδομάδα κ 3 ημερών κ νιώθω το μωρό όταν κλωτσάει πολύ πολυ χαμηλά κ είναι σαν να βγαινει. Είναι το τρίτο μου παιδάκι κ πότε δεν είχα κάτι παρόμοιο. Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτο;; ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται ότι νιώθετε να σας πιέζει στον τράχηλο; Καλό θα ήταν να το συζητήσετε με το γιατρό σας και να σας κάνει έναν υπέρηχο να μετρήσετε το μήκος του τραχήλου σας. Εύχομαι να πάνε όλα καλά!

      Διαγραφή
  27. καλησπερα!!! Τελευταια περιοδο ειχα 15 φεβρουαριου εκανα εμβρυομεταφορα 5 Μαρτιου ποσο εβδομαδων ειμαι;;;;; ευχαριστω πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα σας θέλω κ εγώ να μου πείτε,
    τελευταία ππερίοδο 16 Φλεβάρη
    η Εβρυομεταφορα έγινε 7 Μαρτίου πόσο είμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είστε 5,5 εβδομάδων! Θα υπολογίζετε την εγκυμοσύνη σας με την τελευταία περίοδο όχι με την εμβρυομεταφορά. Με το καλό να ακούσετε καρδούλα!

      Διαγραφή
  29. Καλημερα σας κ με το καλο τα μωρακια ολων..Εγω ειχα τελευταια περιοδο στις 18-12-14..ποσων εβδομαδων κ ποσων μηνων ειμαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είστε 15 εβδομάδων ακριβώς και διανύετε τον 4ο μήνα! Με το καλό!

      Διαγραφή
  30. Γεια σας η περίοδος μου ήταν 13-10-2014 με ΠΗΤ 20-7-2015 ποσό μηνών ειμαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σε μια εβδομάδα θα είστε 30 εβδομάδων δηλαδή μπαίνετε στον 8ο μήνα! Με το καλό το μωράκι σας! Είχαμε και πολύ κοντινή ΠΗΤ, εγώ είχα 22- 7- 10 και τελικά γέννησα στις 17-7!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. τελευταια περιοδο ειχα8.5.2015 κυκλο 25 ημέρες υπαρχει περιπτωση να ειμαι εγκυος και ποσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο ερώτημά σας αν είστε έγκυος, φυσικά δεν μπορώ να το γνωρίζω. θα πρέπει να κάνετε τεστ εγκυμοσύνης. Αν είστε έγκυος τώρα λογικά θα έχει γίνει η εμφύτευση. Ούτε καν 1 μήνα. Είναι πάρα πάρα πολύ νωρίς!

      Διαγραφή
  33. Καλησπερα σας ηθελα να ρωτησω...ειμαι στην εβδομη εβδομαδα της τριτης μου εγκυμοσηνης με δυο προηγηθεισες καισαρικες...ηθελα να ρωτησω αν ολα οανε καλα μεχρι το τελος μπορω να γεννησω στις 38 εβδομαδες + οπως στα αλλα μου δυο παιδακια η θα πρεπιε να γινει νωριτερα στις 37 εβδομαδες ας πουμε....ειμαι 27 και υγιεστατη...σας ευχαριστω πολυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω αγαπητή φίλη. γιατί να γεννήσετε νωρίτερα; αυτό βέβαια θα πρέπει να το συζητήσετε με τον θεράποντα ιατρό σας που ξέρει την περίπτωσή σας!

      Διαγραφή
  34. Τελευταια περίοδος 28 Ιανουαρίου είναι 22 εβδομάδων κ 2 μέρες αρα ποσο μηνών ειμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλησπερα η τελευταια μου περιοδος ηταν στις 7 εως 12 οκτωβρη..ηρθα σε ελευθερη επαφη στις 25 οκτωβρη,ποσο μηνών ειμαι?ποτε θα γεννησω?με ασταθει κυκλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη λογικά τώρα θα έχετε ξεπεράσει τις 40 εβδομάδες και θα έχετε γεννήσει. Το πότε φυσικά καθορίζεται από τη φύση!

      Διαγραφή
  36. Καλησπερα ειμαι η Βικη 23 και θελω να ρωτησω κατι.τελευταια περιοδο ειχα 28/6 με κυκλο 28-30 και περιμενω στις 27/7.Απο τις 6/7 κανουμε προσπαθειες με τον αντρα μου.και οι γονιμες ηταν 12-14/7 .εδω και 5 μερες ποναω χαμηλα στην κοιλια σαν τσιμπιματα περιοδου και σημερα ειχα καουρες και θελω να κανω ενα τεστ γιατι ειμαι ανηπομωνη.Αν κανω αυριο ενα τεστ υπαρχει πιθανοτητα να δειξει αν ειμαι?Ευχαριστω και συγνωμη για το μεγαλο μνμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπητή φίλη καλύτερα να μην βιάζεστε να κάνετε τεστ εγκυμοσύνης γιατί μόνο μπερδέματα μπορεί να φέρει. καλύτερα να περιμένετε την ημέρα της αναμενόμενης περιόδου!

      Διαγραφή
  37. Γειά σας είμαι η Μαρία. Τελευταία περίοδος στης 21/7 κάναμε ελεύθερα με τον άντρα μου γιατί θέλαμε μωρό. Στις 15/7 είχα επαφή με τον πρώην μου. Έκανα στις 28/7 χοριακη με αποτέλεσμα 4031. Υπάρχει περίπτωση να είναι του πρώην μου. Στις 18/7 θα αδιαθετουσα αν δεν ήμουν εγκυος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο και λεπτομερής. Για όσες σκοπεύουν να γίνουν μανούλες και ψάχνονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΤΕΠ 16/6/15 ΠΟΣΟ ΜΗΝΩΝ Κ ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ ΕΙΜΑΙ Κ ΠΟΤΕ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Ο 6 ΜΗΝΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είστε σχεδόν 23 εβδομάδων. Δηλαδή έχετε μπει για τα καλά στον 6ο μήνα. Περίπου σε 3 εβδομάδες θα εισέλθετε στον 7ο μήνα. Με το καλό!

      Διαγραφή
  40. Να κάνω και εγώ μια ερώτηση εγώ ειμαι 17 εβδομάδων και 5 ημέρες ποσό μηνών ειμαι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Με Τ.Ε.Ρ 24-07-2015 πείτε μου σας παρακαλώ ποτέ αλαζω μήνα,να σας πω ότι μου το βρίσκουν 2 ημέρες μεγαλύτερο...κ ποσό ευδομαδων είμαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι σας βρίσκουν το μωρό 2 μέρες μεγαλύτερο δεν είναι καθόλου περίεργο, καθώς δεν γνωρίζουμε με ακρίβεια την ημέρα της σύλληψης και κάθε άνθρωπος έχει τους δικούς του ρυθμούς ανάπτυξης. Κάθε 24 του μήνα περίπου αλλάζετε μήνα. Είστε 17 εβδομάδων και οδεύετε προς την 18η εβδομάδα, άρα είστε 5 μηνών. Με το καλό!

      Διαγραφή
  42. Καλησπερα τελευταια περιοδο ειχα 5/6/15 ποσο μηνων ειμαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είστε 26 εβδομάδες κλεισμένες και οδεύετε προς τις 27, δηλαδή ολοκληρώνετε τον 6ο μήνα και μπαίνετε στον 7ο. Με το καλό!

      Διαγραφή
  43. γεια σας θα ηθελα κι εγω με την σειρα μου να ρωτησω σε πιο μηνα ειμαι διοτι μας εχουν μπερδεψει τοσο πολυ με την εβδομαδες και αν μπορειτε να μου πειτε ποια ημερομινια αλλαζω μηνα... τελευταια περιοδο.....7/9/15
    ευχαριστω και πραγματικα σας συγχερω για την υπομονη σας... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, οδεύετε προς τις 18 εβδομάδες κύησης, δηλαδή είστε 5 μηνών. Αλλάζετε μήνα κάθε 7 του μηνός Με το καλό το μωράκι σας!

      Διαγραφή
  44. Γεια σας!θελω πολυ να είμαι εγγυος!το προηγούμενο μήνα είχα από πριν μου έρθει περίοδος αναγούλες αρκετές φορές την ημέρα,μετα όμως είχα αίμα 4 μέρες μόνο που άλλες φορές εχω 6.η αναγούλες όμως συνεχίζονται λέτε να είμαι εγγυος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη θα ήταν καλό να κάνετε μια εξέταση χοριακής για να σιγουρευτείτε. Πάντως κατά τις ορμονικές αλλαγές πολλές γυναίκες νιώθουν αναγούλες ακόμα και κατά τη διάρκεια της περιόδου τους. Καλό θα ήταν όμως είναι να το τσεκάρετε! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  45. Χαιρετε.
    Σας παρακαλώ βοηθηστε με.
    15/11 ηταν η 1η μερα τελευταιας περιοδου.23/11 εκανα σαλπιγγογραφια και28/11 μετα απο τεστ ωορρηξίας ηρθα σε επαφη με τον συζυγο.Αυτο επαναλήφθηκε και 29/11.
    Εχοντας καθυστέρηση 2 τεστ εγκυμοσυνης βγηκαν θετικα.Η 1η χοριακη εδειξε 1823 και η 2η πριν μια εβδομαδα 21000.
    Σημερα ομως ο γυναικολογος ειδε ενδομητρια κυηση,σακο και τραχηλο σε πολυ καλη κατασταση αλλα οχι εμβρυο.
    Δεδομενου οτι κατα μεγαλο ποσοστό γνωριζω ημερομηνια που εγινε η συλληψη υπαρχει περιπτωση να φανει εμβρυο τις επόμενες μερες;
    Δε θελω να προχωρησω σε διακοπη κυησης χωρις να ειμαι 10000000% σιγουρη.
    Σας ευχαριστω εκ των προτερων και σας ευχομαι καλη χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ειρήνη, όπως καταλαβαίνετε επειδή είμαι εργαζόμενη μητέρα δεν μπορώ πάντοτε να απαντώ άμεσα στα μηνύματα των αναγνωστών. Θεωρώ ότι ήδη θα έχει φανεί η εξέλιξη της εγκυμοσύνης σας. Ακόμα και όταν ανεβαίνει η χοριακή ο γυναικολόγος μας θέλει να δει καρδιακή λειτουργία. Η μέτρηση της χοριακής δεν έχει σημασία σε αυτή τη φάση. Εύχομαι να πήγαν όλα καλά!

      Διαγραφή
  46. Καλησπέρα και καλή χρονιά! Είμαι έγκυος, 9 εβδομάδων, με τελευταία περίοδο στις 5/11. Να υποθέσω ότι είμαι δυόμιση μηνών; Ακόμα μια μπερδεμένη μέλλουσα μαμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη με το καλό το μωράκι σας! Οδεύετε προς την 14η εβδομάδα, μπαίνετε δηλαδή στον 4ο μήνα!

      Διαγραφή
  47. Καλησπέρα ειμαι έγκυος μόλις έκανα το τεστ εγκυμοσύνης.η τελευταία περίοδος μου ήρθε 05/12/2015 και μου τελειώσανε 10/12/2015.Ποσω μηνών είμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη με το καλό! Είστε 9 εβδομάδων και οδεύετε προς τις 10 εβδομάδες, δηλαδή είστε 3 μηνών!

      Διαγραφή
  48. Καλημέρα μόλις έκανα το τετσ εγκυμοσύνης και είμαι έγκυος.Η τελευταία περίοδος μου ήρθε στης 05/12/2015 και μου τελείωσε στης 10/12/2015 ποσω εβδομάδων ειμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλησπέρα εγώ είχα τελευταία περίοδο 7-12-15 πήγα στον γιατρό είναι όλα οκ απλά όπως τα μετράει ο γιατρός είμαι 6 εβδομάδες ενώ εγώ νομίζω πως είμαι πίσω θα πάω ξανά σε 9 μέρες θα ακουστεί η καρδούλα του;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ζωίτσα να ακούς το γιατρό σου και όλα θα πάνε καλά! Με το καλό!

      Διαγραφή
  50. Καλησπέρα θα ήθελα και εγώ σαν νέα μαμά που θα γίνω πρώτα ο Θεός... Η πρώτη μέρα της τελευταίας περιόδου ήταν 07 12 15 και πήγα στον γιατρό 20 01 16 ο γιατρός περίμενε να ακούσει καρδιά αλλά δεν ήμαστε σίγουροι για την πιθανή συληψη και θα πάμε ξανά σε 9 μέρες... Ελπίζω να παν όλα καλά αν και στις εβδομάδες εγκυμοσύνης με τον γιατρό έχουμε μια εβδομάδα διαφορά θα ακουστεί κάτι;;; και πόσο είμαι τελικά;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Kalimera sas exw eidi ena paidaki k perimeno to deutero o giatros mou einai me tis eudomades kati pou tou exw exigisi oti me mperdeui teleutea periodo eixa 02-11-2015 k eimai egkuos 11 eudomadon k 6 hmeron h pit mou einai 8 me 10 augoustou 2016 poso minon eimai twra? Euxaristw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα είστε σχεδόν 14 εβδομάδων, δηλαδή 4 μηνών. Με το καλό!

      Διαγραφή
  52. καλησπερα.ΤΕΡ 28-12-2015 ποσων εδβομαδων ειμαι?η χοριακη δειχνει 2139 μοναδες πως θα μαθω αν εχω διδυμη κυηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Γειά σας θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση τελευταία περίοδο 19/11/15 σήμερα μπήκα στην 10 εβδομάδα δηλαδή πόσον μηνών είμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Γιάννα είστε 11η εβδομάδα και οδεύετε προς την 12η, είστε δηλαδή προς το τέλος του 3ου μήνα. Με το καλό!

      Διαγραφή
  54. Καλησπέρα μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω 19/11/15 τελευταία περίοδο έχω μπει ήδη στην 11 εβδομάδα και προχωράμε για την 12η εβδομάδα δηλαδή πόσον μηνών είμαι γιατί με ρωτάνε και τους απαντάω με εβδομάδες είμαι πρώτη φορά έγκυος μετά από πολύ προσπάθεια και έχω μπερδευτεί...ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. καλησπέρα σας.εκανα εμβρυομεταφορα σε βλαστοκυστες στις 24/1/16.και τελευταια περιοδος 23/12/15 ποσο εδβομαδων είμαι και ποτε μπορει να ακουσω καρδουλα
    ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη είστε 7 εβδομάδων. Λογικά το πολύ μέχρι την άλλη εβδομάδα θα ακούσετε καρδούλα/ες. Με το καλό!

      Διαγραφή
  56. Καλησπερα!12/12/15 τελευταια περιοδο ποσο μηνων ειμαι παρακαλω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, είστε 16 εβδομάδων, δηλαδή στο τέλος του 4ου μήνα. Σε μία εβδομάδα περίπου μπαίνετε στον 5ο. Με το καλό!

      Διαγραφή
  57. Τελευταία περιοδο στις 23/8 ο γιατρος λεει 33εβδομαδων αρα ποσο μηνων είμαι κ ποτε αλλαζω μηνα??? Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη κανονικά αλλάζετε μήνα κάθε 23. Και είστε στον 8ο μήνα! Με το καλό το μωράκι σας!

      Διαγραφή
  58. Kalispera sas h teleutaia m periodos htan 6 fevrouariou diladh poso minon eimai gt exw moerdeuth?euxaristw polu.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Είστε 11 εβδομάδων, δηλαδή 3 μηνών! Με το καλό! (να μου γράφετε ελληνικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλημέρα σας δεν θυμάμαι τι τελευταία μου περίοδος έκανα μια εξέταση και βγήκε θετικό ότι είμαι έγκυος στην εξέταση λέει ότι είμαι 6 εβδομάδων όταν την έκανα και τώρα δεν ξέρω πόσο μηνών είμαι ακριβός μπορείτε να με βοηθήσετε να μάθω πόσο μόνον ειμαι ακριβός ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν θυμάστε την τελευταία ημέρα περιόδου σας όχι. Μόνο ο γυναικολόγος που θα κάνει τις μετρήσεις!

      Διαγραφή
  61. Καλησπέρα σας τελευταία περίοδος 28 Ιανουαρίου πόσο μηνών είμαι τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είστε 15 εβδομάδων δηλαδή 4 μηνών! Με το καλό!

      Διαγραφή
  62. Καλημέρα σας! Είχα τελευταία περίοδο 30-11-15 και σήμερα μπαίνω στην 24βδομάδα. Πόσο μηνών είμαι?Εγώ μετράω τους μήνες σύμφωνα με την τελευταία περίοδο δήλΆδη ότι στις 30-5 θα μπω στον έκτο μήνα.ισχύει? Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, με το καλό το μωράκι σας! Σωστά το μετράτε και βρίσκεστε ήδη στον 6ο μήνα!

      Διαγραφή
    2. Γειά σας! Είμαι 6 μηνών και έχω μια φυσιολογική εγκυμοσύνη.Θα ήθελα να ρωτήσω εάν μπορώ να έχουμε επαφές με τον σύντροφό μου και μέχρι πότε?

      Διαγραφή
    3. Αυτό θα το ρωτήσετε τον γυναικολόγο σας! Με το καλό!

      Διαγραφή
  63. Καλησπέρα σας! Είναι η πρώτη μου εγκυμοσύνη και είμαι λίγο μπερδεμένη με τους μήνες! Τελευταία περίοδο 18/02/2016

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αγαπητή φίλη, με το καλό! Είστε 14 εβδομάδων δηλαδή μόλις μπήκατε στον 4ο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. καλημερα σας τελεφτεα περιοδοσ 28/01/2016 ποσο μηνον ειμαι τορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη οδεύετε προς τις 21 εβδομάδες, δηλαδή ολοκληρώνετε τον 5ο μήνα. Με το καλό!

      Διαγραφή
  66. Geia sas 2 aprilou o suntrofos mou ki egw kaname thn prwth prospatheia ki meta logw upoxrewsewn stis 4apriliou diakopsame ki emeina egkuos mono me tn prwth prospatheia?tote metraw tn hmeronomia gennhshs pithanon na ginei 2-4 ianouariou?
    H pali metrame vash thn teleutaia periodos h prwth mera pou adathethsa 24 martiou?
    Lupamai alla h gunaikologos mou den mou edwse safh apanthsh
    Ki etsi thewrisa mhpws me vohthisete
    Etsi tha upologizw swsta kai ts mhnes!!
    Euxaristw perimenw mia ekshghsh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την εγκυμοσύνη σας θα την μετράτε από την τελευταία ημερομηνία περιόδου σας! Με το καλό!

      Διαγραφή
  67. Γειά σας είμαι 30 εβδομάδων.πότε μπαίνω στον όγδοο μήνα? Σε ποια εβδομάδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. 4/4/2016 η τελευταια φορα που ειχα περιοδο...ειμαι περιπου τωρα στην 13 εβδομαδα.ποτε θα σταματησω να κανω εμετο και να εχω ολη μερα αναγουλα;;εχασα 5 κιλα ειμαι εξαντλημενη και αφυδατωμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικά αγαπητή φίλη μέσα στις επόμενες 2 εβδομάδες θα πρέπει να ηρεμήσετε. Με το καλό! να τρώτε μικρά και συχνά γεύματα. όχι μεγάλα και σπάνια.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Εβιτα!!! Ειμαι στην 18η μερα του κύκλου μου και εχω έντονους πονους μέσης, πονους στην κοιλια σαν να ειμαι ετοιμη να αδιαθέτησω και πονους στο στήθος!!! Τι να συμβαινει;;

      Διαγραφή
    3. Πιστεύω έχετε ωορρηξία, χωρίς να είμαι βέβαιη. Αν οι πόνοι είναι πολύ έντονοι καλό είναι να μιλήσετε με το γιατρό σας.

      Διαγραφή
  69. Γεια σας.τελευταια περίοδο είχα στις 30 μαιου.ποδο εβδομαδων είμαι κ ποσό μηνών;κάθε πότε αλλαζω μήνα σε ημερομηνία;πολύ μπερδευομαι.τα πονακια χαμηλά στην κοιλιά μέσα στην ημέρα η πόνοι περιόδου είναι ανυσηχητικο;πολύ άγχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήνα αλλάζετε την ημέρα που αδιαθετήσατε τελευταία φορά δηλαδή κάθε 30.Είστε 14 εβδομάδων, δηλαδή μπήκατε στον 4ο μήνα. Με το καλό!

      Διαγραφή
  70. Τα πονακια στην κοιλιά χαμηλά δεξιά αριστερά κατά τη διάρκεια της ημέρας κάποιες φορές πολλές φορες στην ημέρα είναι ανυσηχητικο;σας ευχαριστώ πολύ για τη απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενώ είστε έγκυος είναι φυσιολογικά και είναι από τους συνδέσμους της μήτρας που ανοίγουν. μόνο αν γίνουν οι πόνοι σοβαροί επικοινωνείτε άμεσα με το γυναικολόγο σας.

      Διαγραφή
  71. Πολυ ωραια η σελιδα σας! Εύκολα κατανοητή! Ευχαριστούμε πολυ για την υποστήριξη σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. καλησπερα σας! να σας ρωτησω και εγω κατι...θελω να μαθω αν γεννησα εντος των ημερομηνιων που μου ειχαν δωσει...ειχα τελευταια περιοδο 27/1/2016 με ΠΗΤ 2/11/2016.. οταν πηγα να κανω εξεταση αυχενικης διαφανειας 21/4/2016 με βαση τελευταιας περιοδου ημουν 12εβδ+1ημερας και βαση τη μετρηση crl του εμβρυου ημουν 11εβδ+3ημερων και μου εδωσε νεα ΠΗΤ 7/11/2016 ..αυτο σημαινει πως η συλληψη-ωορρηξια εγινε 5 μερες αργοτερα? γεννησα 5/11/2016 ειναι μεσα στις ημερομηνιες ε? ευχαριστω εκ των προτερων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι μικρές αποκλείσεις είναι φυσιολογικές! Να χαίρεστε το μωράκι σας!

      Διαγραφή
  73. Kalhmera sas tha hthela na sas rwthsw kati...exw 4 mhnes me ton antra m eleutherh sxesh kai twra den exw adiathetish edw kai 13 meres ekana test egkumosinh kai mou vghke arnhtiko kai panta eixa stathero kuklo 28 meres giati na simvenei auto??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εξέταση χοριακής και μετά στο γιατρό σας!

      Διαγραφή
  74. Καλησπερα θα ηθελα κ εγω να σας ρωτησω....τελευταια περιοδος 29/09/16....ποσων εβδομαδων κ μηνων ειμαι;;;κ καθε ποτε αλλαζω μηνα;;;ευχαριστωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάνω κάτω αλλάζετε κάθε 29 του μήνα. Σήμερα είστε 16 εβδομάδων.

      Διαγραφή
  75. Καλησπερα σας.ηθελα να σας ρωτησω.τελευταια ημερομηνια περιοδου 21.06.2016 και ΠΗΤ 28.03.2017.Ποτε μπαινω στον 8ο?Σας ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, με το καλό. Αυτές τις μέρες μπήκατε στον 8ο!

      Διαγραφή
  76. Θα ήθελα να σας πω οτι είμαι έγκυος το θέμα όμως είναι οτι μπορεί κάποιος να μου πει ποσο εβδομάδων .. Τελευταια περίοδο 17δεκεμβριου και τώρα που είναι Ιανουάριος δεν μου έχει ερθει .έχω σταθερό κυκλο κάθε 17...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, σήμερα είστε 9 εβδομάδων, δηλαδή μπαίνετε στον 3ο μήνα!

      Διαγραφή
  77. πρωτη μερα τελευταιας περιοδους 11/2 στης 19/2 γινεται να εμεινε εγκυος ??μονο απο τα υγρα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Καλησπερα...τελευταία περιοδος εναρξη πρώτης μερας 27.1 ποσο.μηνων κ ποσο βδομαδων ειμαι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. gia sas tha ithela na kano mia erwtisi egw T.E.R itane 12.2.2017 je eimai 17 eudomado kai 6 imerino dld poso minon eimai 4i5???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. gia sas tha ithela na kano mia erwtisi egw T.E.R itane 12.2.2017 je eimai 17 eudomado kai 6 imerino dld poso minon eimai 4i5???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη στιγμή είστε 5 μηνών! Με το καλό!

      Διαγραφή
  81. Θα ήθελα Κ εγώ να κάνω μια ερώτηση ειμαι σήμερα 6 εβδομάδων κ 2 ημερών έγκυος ποια είναι η πιθανή ημερομηνία γονιμοποίησης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Καλησπέρα σας θα ήθελα να ρωτήσω παρακαλώ τελευταία περίοδος μου ήτανε στις 6 Σεπτεμβρίου πόσο καιρό είμαι εγκυος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. geia sas emena mou eipe pws eimai 25 eudomadwn kai 5 hmerwn dhladh poso mhnwn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοκληρώνετε τον 6ο μήνα και μπαίνετε στον 7ο σε μια εβδομάδα! Με το καλό!

      Διαγραφή

Τι σκέφτεστε...