Σάββατο, 22 Ιουνίου 2013

Υπολογίστε το ύψος που θα αποκτήσει το παιδάκι σας



Να σας πω την αλήθεια δεν έχω καμία αγωνία για το πόσο ψηλή θα γίνει η κόρη μου, καθώς αυτό που λέω συνέχεια κι ας γίνομαι κουραστική είναι, υγεία πάνω απ' όλα!
Παρ' όλα αυτά, είχα την περιέργεια να δω πώς υπολογίζεται κατά προσέγγιση το ύψος ενός παιδιού, σύμφωνα με τις προδιαγραφές των γονέων.
Σύμφωνα με τις έρευνες, λοιπόν, θα σας παρουσιάσουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να υπολογίσετε το ύψος που θα φθάσει το παιδάκι σας, όταν ολοκληρωθεί η ανάπτυξή του.

Ύψος- στόχος είναι ο μέσος όρος των γονέων +/- 10 εκατοστά.
Δηλαδή εγώ (η μαμά) είμαι 1.69 εκ. και ο μπαμπάς του καχυποπτουλίου είναι 1.78 εκ. Ο μέσος όρος μας είναι περίπου 1.73 εκ., άρα η μπεμπούλα αναμένεται να φθάσει το ύψος:
1.73- 0.10= 1.63 εκ.
1.73+ 0.10= 1.83 εκ.
Από 1.63 εκ. έως 1.83 εκ.

wkdq.com

Άλλος τρόπος είναι:
Αν έχετε αγοράκι, προσθέστε 0.13 στο ύψος της μητέρας. Δηλαδή αν είχα εγώ γιο, τότε θα έφθανε κατά μέσο όρο περίπου: 1.69 εκ + 0.10 = 1.79 εκ.
Αν έχετε κοριτσάκι, αφαιρέστε 0.13 από το ύψος του πατέρα. Δηλαδή, εμάς που ο μπαμπάς μας είναι 1.78 το καχυποπτούλι υπολογίζεται να φθάει: 1.78 εκ. - 0.13 = 1.65 εκ.

Χρησιμοποιούμε τα 13 εκατοστά, καθώς είναι η μέση διαφορά του άνδρα και της γυναίκας.

tips: Αν θέλετε να υπολογίσετε το ύψος των παιδιών και είστε άνω των 45 ετών, μετρηθείτε και προσθέστε στο ύψος σας 1,5 εκ., για να βρεθεί το αρχικό σας ύψος, ενώ αν είστε άνω των 55 ετών, προσθέστε με τον ίδιο τρόπο 3 εκ. (καθώς μειώνεται το ύψος λόγω ηλικίας)
Καλό μέτρημα... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι σκέφτεστε...