Κυριακή, 2 Ιουνίου 2013

Είστε 9 μηνών έγκυος. Η δική μου ιστορία!

Έφθασε η ώρα… Έφθασε η ώρα που θα σφίξετε στην αγκαλιά σας το πλασματάκι που για 9 μήνες μεγαλώνατε με το αίμα σας! Έφθασε η ώρα που θα δείτε για πρώτη φορά το προσωπάκι που τόσο καιρό ονειρευόσασταν!
Το μωράκι σας θα είναι 3-4 κιλά. Αν είναι λιγότερο μην ανησυχήσετε! Κάθε μωράκι είναι διαφορετικό! Τα αγοράκια είναι συνήθως πιο μεγάλα από τα κοριτσάκια. Το καχυποπτούλι γεννήθηκε 3.080 γραμμάρια και 51 εκατοστά!
Το μωράκι σας πλέον είναι πολύ στριμωγμένο και δεν μπορεί να κινηθεί άνετα…Τα πνευμονάκια του είναι πλήρως ωριμασμένα. Η καρδούλα του χτυπά με 110- 150 παλμούς το λεπτό. Τα εντεράκια του έχουν γεμίσει με το λεγόμενο μηκώνιο, μία πράσινη ουσία από τα νεκρά κύτταρα του δέρματος, του εμβρυικού χνουδιού και τις εκκρίσεις από το συκώτι, το έντερο κα τη χολή του μωρού σας. Αυτό θα αποβληθεί τις πρώτες μέρες της γέννησής του.
Οι συσπάσεις Braxton Hicks θα είναι συχνότερες και εντονότερες. Σας θυμίζουν ότι η γέννα πλησιάζει!

www.surebaby.com
Ο γιατρός θα ελέγχει αν το κεφαλάκι του μωρού σας έχει εμπεδωθεί ή όχι, καθώς η εμπέδωση είναι σημάδι ότι θα γίνει ένας φυσιολογικός τοκετός χωρίς επιπλοκές. Επίσης, θα ελέγχει αν έχει κεφαλική ή ισχιακή προβολή. Όπως και να έχει, να έχετε εμπιστοσύνη στο γιατρό σας! Θα κάνει το καλύτερο για εσάς! Εμάς το καχυποπτούλι είχε κεφαλική προβολή από την 21η εβδομάδα! Δεν είχε εμπεδωθεί, όμως, και γεννήσαμε με καισαρική με επισκληρίδιο αναισθησία, μετά από κάποιες ώρες πόνων, από προσωπική μου επιλογή... Μεγάλη ιστορία... Γι’ αυτό θα σας μιλήσω μία άλλη φορά…

Σωματικά και συναισθηματικά αισθάνεστε το ίδιο με τον 8ο μήνα (δείτε σχετικά: Είστε 8 μηνών έγκυος)! Το σίγουρο είναι ότι η ανυπομονησία σας έχει μεγαλώσει! Μην εκνευρίζεστε αν σας λένε: «Άντε ακόμα να γεννήσεις εσύ!». Μη δίνετε σημασία σε τέτοιου είδους σχόλια! Ο καθένας λέει τα δικά του… Τόσα ξέρει τόσα λέει…

Δε θα ξεχάσω το άγχος μου τον τελευταίο μήνα της εγκυμοσύνης μου. Επειδή είμαι καλοκαιρινή μανούλα πέρασα σχεδόν όλο τον Ιούλιο στην καυτή Αθήνα, μέχρι να γεννηθεί το καχυποπτούλι μου… Έπρεπε να περπατάω, για να κατέβει η μπέμπα, αλλά δεν είχα τη δύναμη από τη ζέστη και το βάρος… Είχα και τρομερή κατακράτηση υγρών. Να φανταστείτε με το που γέννησα ήμουν μείον 10 κιλά! Με πήγαινε ο άνδρας μου βόλτα μέχρι και στα super market που είχε air condition. Εκεί κάθε ένας καλοθελητής μου έλεγε: «Άντε με το καλό! Αγόρι ε; Μυτερή κοιλιά βλέπω!». «Όχι», απαντούσα, «κοριτσάκι». «Μπα, αποκλείεται», συνέχιζαν με μία σοβαρότητα, «Ρώτα ξανά το γιατρό σου. Λάθος θα έκανε!». Και το έλεγαν με μία βεβαιότητα λες και έκαναν εκείνοι τη β' επιπέδου...Τα έλεγα, λοιπόν, αυτά στο γιατρό μου και μου έλεγε γελώντας «Θα τους λες: Εγώ θα γεννήσω κόρη με καπέλο!».
Η καλύτερη ατάκα, όμως, ήταν από έναν κύριο: «Τι μωρό έχεις: αγόρι ή κορίτσι;». «Κοριτσάκι», απάντησα. «Δεν πειράζει», μου είπε, «την επόμενη φορά». Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!! Τι να πει κανείς… Αξέχαστος ο 9ος μήνας! Είναι και τα νεύρα μας τεντωμένα, ακούμε κι αυτά… Γι’ αυτό κλειστά τα αυτιά σας, κορίτσια! Συγκεντρωθείτε στη γέννα σας και στον ερχομό του παιδιού σας!
Δεν αποκλείεται να σας πιάσει το λεγόμενο «ένστικτο της φωλιάς». Το πέρασα κι αυτό…
Σαν ετοιμόγεννο σπουργιτάκι, ούτε και θυμάμαι πόσες φορές τακτοποίησα το δωμάτιο του καχυποπτουλίου, πόσες φορές άλλαξα θέση στα ρούχα της, πόσες φορές άλλαξα τον στολισμό, πόσες φορές το καθάρισα...Δεν ήθελα να φύγω από το δωμάτιό της και διαρκώς ένιωθα μία γλυκιά αγωνία να ταράζει την καρδιά μου και το στομάχι μου, κάτι σαν φτερούγισμα...

Προσέξτε, κορίτσια, μην εξαντληθείτε από τις δουλειές. Στο τρίτο τρίμηνο υπάρχει μεγάλη ενέργεια που μας ξεγελάει και δυστυχώς δεν μπορούμε να την ελέγξουμε και δε σκεφτόμαστε λογικά!

Για τις φυσιολογικές μετρήσεις του μωρού σας δείτε εδώ: Μετρήσεις GE Healthcare


Δείτε τα παρακάτω υπέροχα βίντεο:



4 σχόλια:

  1. τί όμορφα που τα γράφεις! συνέχισε έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ! Να είστε καλά! Η εμπειρία και η αγάπη βλέπετε...

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα σας! Να είστε καλά για τις υπέροχες συμβουλες σας! Έχω μια απορία μήπως ξέρετε να με βοηθησετε..διανυω την 37η εβδομαδα κύησης στο 2ο παιδάκι μου κι εδώ και δυο μέρες έχω διάρροιες σχεδόν νερό..κάπου διάβασα οτι αυτό ίσως προμηνύει τοκετό! Το γνωρίζετε εσείς? Κι αν ισχυει κάτι τέτοιο πόσες μέρες πριν τον τοκετό παρουσιάζεται? Επίσης έχω και πόνους στα λαγωνια-προσαγωγεις.. Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη οι πόνοι που περιγράφετε οφείλονται στο ότι ανοίγουν τα οστά τα οποία ετοιμάζονται για τον τοκετό. Όσο γα τα υδαρή κόπρανα θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον μαιευτήρα σας να σας συμβουλεύσει. Όπως ακούγεται πρόκειται για γαστρεντερίτιδα η οποία μπορεί να χρειάζεται μάλιστα ενυδάτωση κατάλληλη επομένως τον γιατρό τηλέφωνο!

      Διαγραφή

Τι σκέφτεστε...