Κυριακή, 2 Ιουνίου 2013

Είστε 2 μηνών έγκυος!

Ο 2ος μήνας θεωρείται από τους πιο κρίσιμους για την ανάπτυξη του εμβρύου. Ήδη από την έναρξή του θα χτυπήσει για πρώτη φορά η καρδούλα του εμβρύου. Μέχρι το τέλος του θα έχουν εμφανιστεί τα ποδαράκια και τα χεράκια και θα αρχίζει να σχηματίζεται το πράγκρεας, τα πνευμόνια και το στομάχι. Ακόμα δεν είναι εμφανές αν το μωράκι σας είναι αγοράκι ή κοριτσάκι. Το εμβρυάκι είναι μεταξύ 8-11 χιλιοστά (το λεγόμενο CRL που μετρά ο γιατρός).
Περισσότερες λεπτομέρειες: Στο τέλος της 5ης εβδομάδας η καρδούλα του θα χτυπά με 100 παλμούς το λεπτό περίπου. Στις 6 εβδομάδες περιμένουμε ένα εμβρυάκι περίπου 4-8 χιλιοστά (CRL=κεφαλοουραίο μήκος), ενώ οι παλμοί του φθάνουν περίπου τους 130 το λεπτό.
Το ξέρατε ότι μεταξύ 6ης και 10ης εβδομάδας γίνεται ο σχηματισμός όλων των οργάνων και των εξωτερικών χαρακτηριστικών του εμβρύου;

www.discover8.com
Κατά την 7η εβδομάδα περιμένουμε ένα εμβρυάκι 9-14 χιλιοστά. Το καχυποπτούλι στην 7η εβδομάδα ήταν 10 χιλιοστά και ακούσαμε την καρδούλα του για πρώτη φορά (την τελευταία φορά που πήγαμε στο γιατρό ήταν την 5η εβδομάδα, όπου είδαμε το σάκο). Το σημαντικότερο είναι ότι σ’ αυτή τη φάση ξεκινά η διαμόρφωση του κεντρικού νευρικού συστήματος του εμβρύου. Γι’ αυτό, εγκυούλες, μην ξεχνάτε το φολλικό οξύ! Η καρδούλα του πλέον θα χτυπά στους 160 παλμούς του λεπτό.
Την 8η εβδομάδα το εμβρυάκι έχει φθάσει τα 22 χιλιοστά! Μπορείτε να δείτε τα χεράκια του, τους αγκώνες του και τα δακτυλάκια του.
Την 9η εβδομάδα το εμβρυάκι μας μεγάλωσε κι άλλο, ναι! Φθάνει τα 23-31 χιλιοστά! Το κεφαλάκι του είναι μεγάλο συγκριτικά με το υπόλοιπο σώμα. Οι καρδιακοί παλμοί ανεβαίνουν κι άλλο και φθάνουν τους 175 το λεπτό!
Το μωράκι σας κάνει ήδη αυτόματες κινήσεις μέσα στη μήτρα σας, αλλά εσείς δεν μπορείτε να τις καταλάβετε ακόμη… Ο πλακούντας έχει αναπτυχθεί και σιγά- σιγά αναλαμβάνει το μεγάλωμα του μωρού σας (αυτός είναι ο λόγος που ήδη πολλές από την 9η εβδομάδα περίπου και μετά θα νιώθετε ότι μειώνονται οι αναγούλες. Εμένα μου σταμάτησαν οι εμετοί στις 9,5 εβδομάδες ακριβώς).
Το ξέρατε ότι το μωράκι σας έχει ήδη βλέφαρα, γλωσσίτσα, αυτάκια και μυτούλα; Η ουρίτσα του στον υπέρηχο δεν είναι πολύ γλυκιά; «Περιστεράκι» φώναζα το καχυποπτούλι σε αυτή τη φάση!

Τι αισθάνεστε σωματικά;
Μπορεί να έχετε τα ίδια συμπτώματα με τον 1ο μήνα (δείτε εδώ σχετικά: Είστε 1 μηνός έγκυος και επιπλέον: δυσκοιλιότητα, λευκόρροια (λευκωπές εκκρίσεις από τον κόλπο), περιστασιακές λιποθυμίες και ζαλάδες. Νιώθετε ότι τα ρούχα σας σας σφίγγουν ελαφρώς. Το υπογάστριο φαίνεται ήδη ελαφρώς διογκωμένο, όχι τόσο από τη μήτρα, αλλά από τη διαστολή του εντέρου. Το 25% του αίματός σας που αντλείται από την καρδιά πηγαίνει στη μήτρα, για να καλύψεις τις ανάγκες του πλακούντα. Επειδή στο αίμα σας έχετε υψηλά επίπεδα προγεστερόνης, το δέρμα σας γίνεται είτε πιο λιπαρό είτε πιο ξηρό. Επίσης μπορείς να παρουσιαστούν λεπτές κόκκινες φλέβες στο δέρμα σας.

Πώς νιώθετε συναισθηματικά;
Έχετε τα ίδια συναισθήματα με τον 1ο μήνα (δείτε εδώ σχετικά: Είστε 1 μηνός έγκυος, απλώς ίσως τα νιώσετε σε πιο έντονο βαθμό.

Και τονίζω πάλι: Μη σας φοβίζουν τα ήπια πονάκια στην κοιλιά. Προέρχονται από την ανάπτυξη της μήτρας που επηρεάζει τους συνδέσμους και τους μύες που την στηρίζουν.

Παρακολουθήστε τα πολύ ενδιαφέροντα βίντεο που ακολουθούν, για να καταλάβετε πώς είναι το μωράκι σας τον 2ο μήνα της εγκυμοσύνης:


 


107 σχόλια:

  1. kalispera evita prin 2 mines mou irthe periodos kai apo tote den mou exei xanaerthei ekana test prin liges meres kai mou vgike arnitiko. o kiklos mou den einai stathero exo polikistikes alla proti fora mou kathisteri toso.iparxei periptosi na eimai egios kai na vgike lathos to test;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε νομίζω αγαπητή φίλη ότι είστε έγκυος με 2 μήνες καθυστέρηση. Μάλλον ορμονική διαταραχή περνάτε γι αυτό και είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε με το γυναικολόγο σας και να σας προτείνει μια σειρά από εξετάσεις. Εύχομαι να πάνε όλα καλά!

      Διαγραφή
  2. Ειμαι έγκυος στον 2 μήνα και φοβάμαι οτι θα πάει κάτι στραβά δεν ξέρω γιατί απλα φοβάμαι είναι το πρώτο μου μωράκι και το θέλω όσο τίποτα Στον Κόσμο... Προσέχω πολύ πάω στον γιατρό Συνέχεια και είναι όλα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολέτα μου, καταλαβαίνω την αγωνία σου. Το έχω περάσει κι εγώ... Όλα θα πάνε καλά! Μην ανησυχείς για τίποτα! Με το καλό!

      Διαγραφή
  3. νομιζω πως ειμαι αγκυος και ειμαι 16 χρωνον η περιοδος μ ερχετε λιγεσ μερες πιο νωρης απο τοτε του εκανα κατι με το αγορι μ αλλα δεν εχει τελιοση μεσα μ πριν διο μινεσ εχω λιγεσ ζαλαδεσ και η περιοδοσ μ δεν βγαζι πολι αιμα τι να κανω φοβαμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, λυπάμαι που βιώνεις αυτή την αγωνία. Όπως καταλαβαίνεις όμως το διαδίκτυο, ένα blog μαμάς, δεν είναι ο κατάλληλος χώρος για να πάρεις τις απαντήσεις που θες. Θα σου πρότεινα να επισκεφτείς άμεσα ένα γυναικολόγος να σε συμβουλεύσει σχετικά. Επίσης μπορεί να σε βοηθήσει το συγκεκριμένο σάιτ: http://www.your-life.gr/el/home/index.php όπου υπάρχουν κατάλληλοι επιστήμονες που μπορούν να σε καθοδηγήσουν. Όπως και να έχει θα πρέπει να δράσεις άμεσα!

      Διαγραφή
  4. mou irthe periodos gia treis mines ekana test kai itan arnitiko .. den oloklirwsa apla me akoumpise iparxei pithanotita egimosinis ;.. kai i periodos na einai i pseytoperiodos ;.. itan i prwti m fora kai anisixw ligaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε νομίζω αγαπητή φίλη να είστε έγκυος. Παρ' όλα αυτά να είστε προσεκτική από εδώ και πέρα. Μόνο με προφύλαξη!

      Διαγραφή
  5. ipirxe profilaksi .. apla anisixousa giati i koilia mou itan fouskwmeni .((isws ta megalopoihsa )). enw sto parelthon den ipirxe tetoio thema .. mallon tha einai merika koilakia logw diavasmatos .. euxaristw polu .. polu xrisima osa lete!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. geia sas eimai 8 ebdomadwn egkyos....den exw zalades akoma oyte anakateyomai..oute kourazomai h zalizomai...to mono pou exw einai pws h koilia mou einai arkrta fouskomenh..eixa polundromh prin miso xrono k twra xana emeina egkuos. o gyatros mou eipe pws ola kala,,,,alla to thema ths koilias me anhshxei ligaki...na anhsixisw einai fusiologiko??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, δε συμβαίνει απολύτως τίποτα κακό! Όλα είναι καλά και να σκέφτεστε θετικά και να ακούτε το γιατρό σας! Καλή λευτεριά!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα. Εγώ ανακάλυψα ότι είμαι έγκυος στην 10 η εβδομάδα όταν πήγα σε γυναικολόγο και έκανα υπέρηχο. Μου πρότεινε να πάρω Φυλλικο οξύ άργησα λιγο γιατί από ότι ξέρω αυτό το παίρνουν πιο νωρίς. ..ανησυχώ μηπως κάτι δεν πάει καλα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό, αγαπητή φίλη! Όλα καλά θα πάνε μη βάζεις τίποτα κακό στο νου σου! Βρε θηρίο πώς τα κατάφερες να φθάσεις σχεδόν στην εξέταση αυχενικής διαφάνειας και να μην έχεις πάρει χαμπάρι την εγκυμοσύνη! Είσαι φωτεινό παράδειγμα για αυτά που γράφω τόσα χρόνια, ότι δεν πρέπει να αγχωνόμαστε και το μωρό θα έρθει!

      Διαγραφή
    2. Έχεις δίκιο όταν δεν το χεις συνέχεια στο μυαλό σου και αφήνεσαι πιάνει πολύ εύκολα! Εντωμεταξύ όταν πηραμε την αποφαση για να κανουμε παιδί και προσπαθούσαμε εγώ ήμουν ήδη έγκυος και δεν το ξεραμε αυτό είναι το αστειο. Χιχιχ Ελπίζω να πάνε όλα καλά. Και εύχομαι σε όλες όσες το θέλουν σύντομα να είναι με ένα πλασματακι μέσα τους.

      Διαγραφή
  8. exo erthi se epafi opos sas ipa 11 tou mina kali mu 31 martiou adiathetisa ekana xoriaki extes pempti analisis kau vgike 0 monades omos eprepe na adiathetiso giati panta pefto 5meres kato les na eime egkios kai na min edixan oi monades sas efxaristo poli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω. Παρ όλα αυτά αν θέλετε επαναλάβετε το τεστ!

      Διαγραφή
  9. Στις 27/4 ηταν η πρωτη μερα ωοριξιας μου και το εκανα με το αγορι μου με προφυλακτικο και δεν νομιζω πως εσπασε και το ειχαμε κανει και τις 2 τελευταιες μερες της περιοδου μου που δεν ειχα σχεδον καθολου αιμα. Τον επομενο μηνα η περιοδος μου ηρθε 5 μερες νωριτερα, στις 15/5 και τωρα 17/6 δεν μου εχει ερθει ακομα και φοβαμαι μηπως κατι συμβαινει... η απλα μου ηρθε νωριτερα για καποιο λογο τον προηγουμενο μηνα και τωρα θα μου ερθει παλι κανονικα... Εχω αρκετα σταθερο κυκλο και δεν ξερω τι συμβαινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε μου γράψατε την ηλικία σας. Μπορεί να συμβαίνουν τέτοιες διαταραχές. Παρ όλα αυτά αν θέλετε να είστε βέβαιη να κάνετε ένα τεστ εγκυμοσύνης.

      Διαγραφή
    2. Είμαι 19. Υπάρχει δηλαδή και η περίπτωση να ισχύει;

      Διαγραφή
    3. Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε τίποτα, αγαπητή φίλη. Η φύση παίζει παιχνίδια. Κάντε ένα τεστάκι να σας φύγει η ιδέα!

      Διαγραφή
  10. Βρισκομαι στην 5η βδομάδα κύησης. Χτες πηγα στο γιατρό και μου έδωσε φυλλικο οξύ και προγεστερόνη.δεν εκανα εξετάσεις για να διαπιστωθούν τα επίπεδα παραγωγής προγεστερώνης στον οργανισμό μου. Μήπως θα έπρεπε?Εχει παρει καμια σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, με το καλό το μωρό σας! Το φυλλικό οξύ είναι απαραίτητο ναι. Η προγεστερόνη όμως όχι. Μόνο αν το διαπίστωσε στο αίμα σας ή έχετε κάποια αποκόλληση ή αίμα προτείνεται η λήψη του. Αν δεν συμβαίνει κάτι από αυτά, να το συζητήσετε εκ νέου μαζί του ή να πάρετε μία δεύτερη γνώμη!

      Διαγραφή
  11. Γεια σας εγω ειμαι 20 χρονων και πριν λιγες βδομαδες εμαθα οτι ειμαι εγκυος! Στην αρχη πανικοβλιθηκα αλλα μετα το πηρα πιο χαλαρα ειμαι ηδη αρραβωνιασμενη εδω και ενα χρονο...εχω ομως πολυ αγωνια και φοβαμαι μην παθει κατι το μωρο μου προσεχω πολυ αλλα το ανχος δεν λεει να φυγει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα πάθει τίποτα το μωρό σας! Με το καλό και να ακολουθείτε τις οδηγίες του γιατρού σας!

      Διαγραφή
  12. Γεια σας! είμαι 6-7 εβδομάδων...ακομα δεν εχω κανει καποιο υπεριχο σε 3 μερες εχω ραντεβού. μεχρι τωρα δουλεβα σε μια πολύ δυσκολη δουλεια με πολλα βαροι....μολισ εμαθα ότι είμαι εγκυοσ σταματισα....εχω πολύ δυνατουσ πονουσ σε σιμειο που μου κοβετε η αναπνοη.....μια φορα την νυχτα και 1-2 φορεσ κατά τιν διαρκεια τις μερας....τι λετε να συμβενει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πόνοι κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι φυσιολογικοί γιατί ανοίγουν οι σύνδεσμοι της μήτρας. Ο γιατρός θα σας συμβουλεύει αν αυτοί οι πόνοι σας ενοχλούν πολύ να πάρετε κάποια φαρμακευτικά σκευάσματα για να ανακουφίζεστε. Όλα θα είναι μια χαρά! Με το καλό!

      Διαγραφή
  13. Γεια σας ειμαι το αγορι μου 6 μηνες και μετα απο καποια συνουσια χωρις προφυλαξεις πηρα το χαπι της επομενης μερας για ολες τις περιπτωσεις. Η περιοδος μου ηρθε κανονικα τον επομενο μηνα αλλα ειχα ελαχιστο αιμα και για μια , δυο μερες. Εχω τα συμπτωματα του δευτερου μηνα εγκυμοσυνης και περιμενω περιοδο στις 10 του μηνα. υπαρχει περιπτωση να ειμαι εγκυος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, θα σας μαλώσω! Γιατί κάνετε έτσι πειράματα με τον οργανισμό σας; Το χάπι της επόμενης μέρας δεν το παίρνουμε έτσι σαν καραμέλα. Μετά τη λήψη του υπάρχουν διαταραχές περιόδου. Θα σας πρότεινα να επικοινωνήσετε με το γυναικολόγο σας να σας συμβουλεύσει! Και πάντοτε προφύλαξη!

      Διαγραφή
  14. kalispera tha ithela tin voitheia sas exw ksana steilei minima alla den kserw ti sumvainei k den fainetai....eixa periodo stis 6/7 moy teleiwse stis 10/7 me kuklo 30 imerwn eixa epafh me ton antra moy 23/7 kai meta stis 3/8 eida roz aima kai apo tote mexri kai simera poy exw idi kathusterisi 2 meres exw liga kafe ygra poy kai poy kai travigmatakia katw xamila prismeno stithos omws katholoy ...mporeitai na mou peite ti einai ayta ta kafe ygra?kai an einai symptwma egkymosinis?sas eyxaristw ek twn proterwn..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάνετε μία εξέταση χοριακής αν δεν έχετε δει κανονική ροή περιόδου!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα σας! Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με την εγκυμοσύνη μου..Είμαι 2 μηνών και παίρνω προγεστερόνη(utrogestan) απο τον 1ο μήνα λόγω του οτι είδα λίγο αίμα ροζ στην αρχή κι ο γιατρός ήθελε να είναι σίγουρος, κι έτσι μου έδωσε τα συγκεκριμένα χάπια να τα παίρνω 3 φορές την ημέρα επι δύο συν μαγνήσιο (trofocard) στις ίδιες δοσολογίες. Τουτέστιν 12 χάπια την ημέρα εκτός σιδήρου και φολικού! Δεν έχω ξαναδεί αίμα καθόλου κι ακούσαμε καρδούλα και μου είπε οτι όλα είναι μια χαρά αλλά τα χάπια να τα παίρνω κι οτι μάλιστα θα τα παίρνω για καιρό κι ενώ του είπα οτι μου πέφτουν και λίγο βαριά επέμενε οτι προτιμά να είναι σίγουρος! Σε μια εγκυμοσύνη που εξελίσεται ομαλά υπάρχει θεωρείτε λόγος να παίρνω τόσα πολλά χάπια? μήπως να πάρω δεύτερη γνώμη? Έχει πολλή εμπειρία σαν γιατρός και θα προτιμούσα να συνεχίσω εκεί αλλά με έχει προβληματίσει αρκετά το θέμα των χαπιών!! Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, πρώτα απ' όλα με το καλό το μωράκι σας! Όταν είχα και εγώ κάποιο θεματάκι (ιστορικό αποβολών) στην κόρη μου έπαιρνα μαγνήσιο μέχρι και που έκλεισα την 12η εβδομάδα. Από εκεί και πέρα εξαρτάται τι είδε ο γιατρός σας στον υπέρηχο και επιμένει να συνεχίσετε τα utrogestan. Για παράδειγμα υπήρξε κάποια αποκόλληση. Τότε είναι λογικό να φοβάται. Ίσως θα ήταν καλό να το συζητήσετε μαζί του και αν προβληματίζεστε για την δοσολογία να πάρετε και μία δεύτερη γνώμη. Εύχομαι να πάνε όλα καλά!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα σας είμαι 26 και έχω μια υπόνοια οτι είμαι έγκυος απο τον Ιουλιο...πήγα στον γιατρό και μου ειπε αν δε μου έρθει περίοδο να πάω να κάνω χοριακη.... Μου ήρθε περίοδο όχι με μεγάλη ροή....παρόλα αυτά μου έφυγε η ιδέα....ένιωθα οτι κάτι γίνεται....ο κύκλος μου απο τότε άνω κάτω....τελευταία μου ξαναμπαίνει η ιδέα οτι είμαι απο τοτε και η κοιλιτσα μου νιώθω οτι εχει φουσκώσει ελάχιστα....υπάρχει περιπτωση εγκυμοσυνης αφού έχω αδιαθετησει δυο φορές με λιγότερη ροή ή απλα είναι η ιδέα ώμου επειδή το θέλω πολύ??? Απο τοτε δεν έχω έρθει ξανά σε
    Επαφη για λόγω δουλειας και απόστασης με τον άντρα μου....μου ήρθε περίοδο στις 4/7 και ήρθα σε επαφη 15-21 ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, πρώτα απ' όλα θα πρέπει να κάνετε μία εξέταση χοριακής. Αν είναι αρνητική θα πρέπει να εξετάσετε με το γιατρό σας γιατί έχετε μικρή ροή περίοδου γιατί μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με την ωορρηξία σας. Επομένως με τα αποτελέσματα οπωσδήποτε επίσκεψη στο γιατρό σας!

      Διαγραφή
  17. Καλησπερα! Σε 10μερες κλεινω τον δευτερο μηνα εγκυμοσυνης..την περασμενη εβδομαδα πηγα στην γυναικολογο κ ολα ηταν καλα απ ό.τι ειπε.ωστοσο εγω περα απο κατι ψιλοπονακια στην κοιλια κ υπνηλια δεν εχω αλλα συμπτωματα .δεν θα επρεπε να εχω ναυτια-εμετους κ.λπ; ειμαι 26 και μενω 1ηφορα εγκυος κ ανησυχω καπως είναι η αληθεια.ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό το μωράκι σας! Όχι βέβαια, δεν χρειάζεται να έχετε εμετούς και αναγούλες. Κάθε γυναίκα και κάθε εγκυμοσύνη είναι διαφορειτκή. Τα συμπτώματα που περιγράφετε είναι απολύτως φυσιολογικά. Μην αγχώνεστε!

      Διαγραφή
  18. Γεια σας.θα ήθελα να κανω μια ερώτηση. Στις 7/10 αδιαθετησα με οχι κανονική ροη κ κρατησε 3 μερες. Βλεπω την κοιλιά φουσκωμενη κ με πονακια χαμηλα.με τον άντρα μου κάνουμε ελευθέρα.υπαρχει πιθανότητα εγκυμοσυνης απο προηγούμενο μηνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να κάνετε μία εξέταση χοριακής. Το φούσκωμα δεν έχει να κάνει με εγκυμοσύνη, μπορεί να είναι το έντερό σας. Αυτό που με προβληματίζει είναι η ροή της περιόδου. Όπως και να έχει μία μη φυσιολογική ροή περιόδου θα πρέπει να εξετάζεται από το γυναικολόγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σας προχωρισα με τν δικο μ 3αυγουστου και μετα ειχα καθυστεριση 2μηνες εκανα τεστ5σεπτεμβριου μ βγηκε αρνητικο αμεσως μετα τρ τον οκτωμβρη μου ηρθε περιοδος μου κρατησε 10μερες μολις μ τελειωσε την επομενη μερα εκανα τεστ ξανα και μ βγηκε παλι αρνητικο ....τρ νιωθω την κοικια μου κ τ στιθος μ πρισμενο

    ηπως ειμαι εγκυος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη έγκυος δεν είστε. Δυο σενάρια μπορώ να σκεφτώ. Το ένα είναι να ελέγξετε με υπέρηχο μήπως έχετε πολυκυστικές ωοθήκες και κάνουν αυτές τις ανωμαλίες κύκλου και το δεύτερο είναι να ήσασταν έγκυος και μέχρι να κάνετε τεστ να έπεφτε η χοριακή και να σας έβγαινε αρνητικό το τεστ, γι αυτό και η καθυστέρηση. Η γνώμη μου βέβαια είναι να ελέγξετε τον κύκλο σας με το γυναικολόγο σας.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδη δεν υπαρχει περιπτωση εγκυμοσυνης ετσι;γιατι με τρωει το ανχος καθημερινα

      Διαγραφή
    3. Σας απάντησα ήδη ποια βήματα πρέπει να κάνετε

      Διαγραφή
  21. Καλησπερα.ειμαστε στ 8 μηνα προσπαθειων μ τ αντρα μου.παντα εχω καθυστερηση αυτο τ μηνα ομως εχω πανω απο 15 ημερες εχω πονους περιοδου κ φοβερες σουβλιες στ δεξια μ ωοθηκη.υπαρχει περιπτωση εγκυμοσυνης;κανα τεστ πρωτη μερα καθυστεφησης αλλα βγηκε αρνητικο.σοφια,29

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο δύσκολο αν βγήκε αρνητικό την πρώτη μέρα καθυστέρησης να είστε έγκυος. Εύχομαι να πάνε όλα καλά- δεν θα ήταν κακό να κάνετε τεστ ωορρηξίας στον επόμενο κύκλο, ξεκινώντας από την 11η-12η μέρα

      Διαγραφή
  22. γεια
    σας ειμαι 20 χρονων και 3 μηνων εγκυος (για 1η φορα)η γιατρος μ ειπε
    οτι ειναι κοριτσακι αλλα δεν ειναι σιγουρη υπαρχει περιπτωση να ειναι
    αγορακι?δεν τ εχω νιωσει ακομα αλλα ακουσαμε καρδουλα 152 ηταν οι
    παλμοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη με το καλό! Είναι πολύ μικρή η εγκυμοσύνη για να πούμε με βεβαιότητα το φίλο. Και για τους παλμούς δεν έχει αποδειχτεί κάτι επιστημονικά. Κάντε υπομονή ακόμα ένα μήνα και θα ξέρετε με βεβαιότητα!

      Διαγραφή
  23. Καλησπερα μανουλες κ μελλουσες μανουλες...εγω ειμαι 27 χρονων κ τωρα εμεινα εγκυος μετα απο 6 μηνες προσπαθειες..βεβεα το εμαθα πριν 5 μερες...εκανα χοριακη κ ειμαι στημ 5 εβδομαδα..εχω πονους στην κοιλια κ ανακατοσουρες ειναι πολυ ενοχλητικες και η κοιλια μου πρισμενη λες κ ειμαι 6 μηνων περιεργο...θελω να γεννησω στο νερο μηπως εχει γεννησει καποια ναμου προτεινει γιατρο??εχω δει στο ιντερνετ εναν τον κυριο μουζαλα .αν γνωριζει καποια ας μου πει ..ευχαριστωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω κάτι. Μπορείτε όμως να κάνετε έρευνα στο διαδίκτυο με πάρα πάρα πολλή προσοχή! Καλή λευτεριά!

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα ! Είμαι 23 χρόνων και ήρθα σε επαφή με το αγόρι μου στις 27 Δεκέμβρη χωρις προφύλαξη αλλα με πολύ προσοχή. Παρόλα αυτά αγχώθηκα μήπως έγινε κάποιο λάθος. Μου ήρθε η περίοδος μου στις 20 Ιανουαρίου αλλα με 3 μέρες καθυστέρηση. Αλλα πάντα αργεί λίγο. Έχω κύκλο 32 με 35 μέρες. Είχα φυσιολογική ροη. Αδιαθέτησα πάλι στις 19 Φεβρουαρίου είμαι στην 4 μερα αλλα βλέπω ότι η ροη μου δεν ειναι φυσιολογική. Δηλαδή είχα λιγότερο αίμα απο άλλες φορές απο την πρώτη μετά κιόλας. Υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης; Η απλα κατι τρέχει με την περίοδο μου; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι είστε έγκυος. Παρ' όλα αυτά αν θέλετε να ηρεμήσετε κάνετε μία εξέταση χοριακής σ' ένα διαγνωστικό κέντρο. Να ξέρετε πάντως ότι η επαφή χωρίς προφύλαξη δεν ενέχει μόνο τον κίνδυνο εγκυμοσύνης αλλά και μετάδοσης σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων!

      Διαγραφή
  25. γεια σας!! η τελευταια μου περιοδος ηταν 12/4/15 με σημερηνη ημερομηνια 7/6/15, ακομα δεν μου εχει ερθει ειχα κανει ενα τεστ το οποιο βγηκε θετικο μετα απο μια εβδομαδα εκανα ενα ακομα για σιγουρια και αυτο βγηκε θετικο. απο συμπτωματα εχω κουραση, υπνηλια,καποιες βλεβες στο στοιθοςκαι ζαλαδες απο ελαχιστες εως καθολου. αυριο εχω ραντεβου στον γυναικολο δεν ξερω τι να κανω εχω πολυ ανγχος φοβαμαι να μην μου πει οτι δεν ειμαι εγκυος!! και που και που εχω συμπτωματα περιοδου αλλα ειναι σταδιακα μια ερχονται μια φευγουν. Τι πιστευεται εσεις? θα σας ημουν ευγνομων αν μου απαντουσατε πριν την αυριανη μου επισκεψη στον γιατρο...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξέταση χοριακής όχι τεστ ούρων και μετά μιλάτε με το γιατρό σας είτε είναι το αποτέλεσμα θετικό είτε αρνητικό!

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα. Eιμαι 21 χρόνων και στις 8.10 ειχα ατύχημα με το προφυλακτικό οποτε πήρα το χάπι της επόμενης μέρας το επόμενο απόγευμα. Στις 15.10 ειχα περίοδο με πιο μικρή ροή αίματος κ μόνο για τρεις
    μέρες ενώ συνήθως διάρκει 6-7. Στις 18-25.10 ειχα κάποιες ενοχλήσεις όπως πόνους στη πλάτη κ τη μέση, χαμηλά στη
    κοιλιά κ μικρή αύξηση θερμοκρασίας. Στις
    6.11 έκανα εξετάση χοριακης κ ήταν
    μικρότερη του 1 άρα αρνητική. Όμως τις
    τελευταίες 5 μέρες έχει πρηστει αρκετά το στήθος κ η κοιλιά μου χωρίς να μου έχει έρθει ακόμα περίοδος. Υπαρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης κ να μην φαίνεται ακόμα λογω του οτι έχω μεγάλο κύκλο; (συνήθως 31 μέρες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο χάπι δεν είναι "αγνό" και φέρνει συχνά τέτοιου τύπου διαταραχές. Αν συνεχιστούν οι ενοχλήσεις καλό είναι να μιλήσετε με το γυναικολόγο σας.

      Διαγραφή
  27. Καλησπέρα!
    Είμαι περίπου 6-7 εβδομάδων έγκυος είχα μια μικρή αποκόλληση όπως μου είπε η γιατρός μου και κάνω θεραπεια!Έχω πολύ αγχος και θα παρακαλάω να πάνε όλα καλά! Όταν γίνεται αποκόλληση του πλακούντα στην αρχή της εγκυμοσύνης σημαινει ότι για όλη την διάρκεια της εγκυμοσύνης υπαρχει ο φόβος και πρέπει να είμαστε προσεκτικές ή ξανακολαει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αποκόλληση συνήθως θεραπεύεται. Αλλά από την στιγμή που συνέβη πρέπει να είστε πολύ πολύ προσεκτική για να μην επαναληφθεί. Με το καλό το μωράκι σας!

      Διαγραφή
  28. θέλω ν ρωτησω...τν Γενάρη είχα ελεύθερες επαφες μ τον συντροφο μου.αλλά δεν εκσπερματησε μέσα μου...εκείνο τον μήνα άργησε ν μ ρθει περιοδος 4 μέρες κ όταν ήρθε κράτησε 4 σχεδόν μέρες σε σχέση με 5 που κρατάει κανονικά μ ελάχιστη έως κανονική (είχα αγχωθει επειδή άργησε σε σημείο να μην τρώω κιόλας για μέρες)... Τον Φεβρουάριο παλι 4 μέρες αλλά μ εντονότερη ροη ...έκανα 3 τεστ(μετα απο 15 μερς το ενα και μετα απο 2 μηνες σχεδον το αλλο) και βγήκαν όλα αρνητικά...τον μαρτιο μ ρθε για 5 μερες με έντονη ροή...υπάρχει περιπτωση εγκυμοσύνης με περίοδο η απλά αυτό έγινε λόγω άγχους???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού το τεστ που κάνατε είναι αρνητικό πώς είστε έγκυος; Μια εγκυμονούσα μπορεί να δει αίμα αλλά αυτό δεν είναι περίοδος, προέρχεται από άλλους λόγους. Αν θέλετε να σιγουρευτείτε επισκεφτείτε τον γυναικολόγο σας!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. ακουω διαφορα για κανονικη περιοδο και εγκυμοσυνη γ αυτο ρωταωω...ηταν κανονικη περιοδος οπως καθε φορα απλα τον γεναρη και τν φεβρουαριο ηταν πιο συντομη...τον μαρτιο οπως παντα....τα τεστ δεν θ δειχναν σιγουρα μετα απο τοσο καιροο?? (2 μηνες)

      Διαγραφή
  29. Γεια σας και από εμένα.... Το δηκο μου θεματακι είναι αρκετά περίπλοκο η τουλάχιστον έτσι νομίζω εγώ.. :)
    Πρώτα όμως να πω Σηνχαρητηρια για αυτό που κάνεις Παρασκευή μου και να χερεσαι την κορούλα σου ♥♥♥
    Με λένε Αγάπη και είμαι 25 ετών εχω ένα αγοράκι 5 χρονον. Η υπόθεση μου είναι πως δεν μπορώ να αποκτήσω δεύτερο παιδάκι και να πω την αλήθεια έχω πανηκοβληθει αρκετά γιατί το διάστημα που προσπαθώ είναι πάνω από τρία χρόνια αλλά τίποτα. Ο σύζυγος μου έκανε όλες της απαραίτητες εξετάσεις και με το παραπάνω μπορώ να πω και μας είπε ο γιατρός πως είχε προστατιτιδα. Και είχε ένα μικρόβιο που αλειωνε το σπέρμα. Έκανε θεραπεία για ένα μήνα ξανά πήγαμε και είπε πως τώρα είναι εντελώς εντάξει. Προχθές πήραμε και τα αποτελέσματα από το μικροβιολογικο που έκανε σπερμοδιαγραμμα και μας είπαν πως το σπέρμα του είναι πολύ καλό χωρίς κανένα πρόβλημα για να μην μπορώ να μηνω έγκυος...απλος μόνο την δεύτερη μέρα είναι πιο στασημο και μερικά πεθενουν... Εκεί κάπως στεναχωρεθηκα και μου λένε αυτό να μην με ενωχλη καθόλου δεν αποτελεί πρόβλημα στην σηληψη γιατί την πρώτη ημέρα είναι αστραπή. Και παλυ όμως δεν με ενθαρηναν τα λόγια της. . Δεν ξέρω τι να πω. .. Έκανα και εγώ όλες της απαραίτητες εξετάσεις και όλα ήταν άριστα. Αλλά δεν μένω και πάλι. Από άγχος παντος έχω στα κόκκινα βρε παιδί μου.. . Ηδικα όταν μαθενω γύρω μου για εγκυμοσύνης αφήστετο το θέμα μεγάλη Παρασκευή γινωμε. Μετά σκέφτομαι πως υπάρχουν μανούλες που δεν έχουν κρατήσει ακόμα ούτε το πρώτο τους παιδάκι στην αγκαλιτσα τους και λέω είμαι πολύ γαηδουρα να φερωμαι τόσο εγωηστηκα και σωπαινω κάπως. . . Αλλά όπως ξέρετε το όνειρο δεν φεύγει ποτέ. Τι λέτε να φταίει και δεν τα καταφέρουμε; πως να το ψάξω το θέμα άλλο; να σας πω πως καθημερινά η μέρα παρά μέρα προσπαθώ όλο τον μήνα και παλυ να μην πετύχω τής γονιμες μέρες; τι στο καλό τόσο ατηχει να είμαι; σας ευχαριστώ πολύ που κάνατε τον κόπο σας και διαβάσατε το πρόβλημα μου.. . . Εύχομαι σε όλες της μελουσες μαμάδες να πετύχουν το στόχο τους και να πάρουν το μωράκι τους αγκαλιά. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥φιλάκια 😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα απ όλα να μην αγχώνεστε γιατί είστε πολύ νέα!
      Επειδή προηγήθηκε μια προστατίτιδα και μάλιστα με μικρόβιο εσείς πήρατε θεραπεία; Στη θέση σας θα έκανα και μια υστεροσκόπηση να βεβαιωθώ ότι "φωλίτσα" είναι εντάξει!

      Διαγραφή
  30. Καλημέρα σας είμαι η κοπέλα με το θέμα που σας έλεγα με την προστατιτιδα. Όχι να πω την αλήθεια δεν έκανα υστεροσκοποιση και θα το αναφέρω στο Γυναικολόγο μου!! ! Ο γιατρός του άντρα μου δεν μου είπε κάτι για ότι πρέπει να πάρω και εγώ καμιά θεραπεία για μικρόβιο. Μόνο με ρώτησε αν είναι κανονική στην ώρα της η περίοδος μου κάθε μήνα αν έχω πόνους και περίεργα υγρά και του είπα όχι. Όταν διαγνώστηκε το μικρόβιο μας συνέστησε μόνο με προφηλαξει μέχρι να εξαφανιστεί το θέμα. Το οποίο και κάναμε. Μετά που πέρασε ένας μήνας και ξανά πήγαμε μας είπε το μικρόβιο έφυγε η εξετάσεις είναι καλές τον εξέτασε και ο γιατρός πάλι και είπε να ξανά αρχίσουμε της προσπάθειες. Μου είχε έρθει η περίοδος 1 Μαρτίου και μετά 29 Μαρτίου επαφές είχαμε από την 10η καθημερινά μέχρι την 18η αντε να δούμε τη πιάσαμε λέτε να γίνει το θαύμα;!! ! !! !!!! 😇😇😇😇Σας ευχαριστώ για της συμβουλές σας και τον χρόνο σας...❤❤❤❤🙋🙌🙋💞💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γειά σας με τον άντρα μου ξεκινήσαμε της προσπάθειες για το πρώτο μας μωράκι!! ! Έχω καθυστέρηση 6 ημέρες. Το θέμα είναι πως έκανα τεστ την πρώτη μέρα καθυστέρησης αλλά βγήκε αρνητικό και απογοητευτηκα λίγο. Μου είπαν μπορεί να το έκανα νωρίς και το ξανά έκανα και σήμερα με την έκτη μέρα καθυστέρησης και με πρωινά ουρά το τεστ ήταν πολύ ευαισθησίας που λογικά μάλλον θα έπρεπε να δηξει έτσι δεν είναι; την επόμενη εβδομάδα θα πάω για χοριακη και ο Θεός βοηθός. Ο κύκλος μου είναι 28-29 ημερών εσείς πιστεύεται πως μπορεί να μην ανιχνευτικε η ορμονη στο τεστ η το αποτέλεσμα ήταν σωστό; από συμπτώματα δεν μπορώ να πω.. Πως εεεεχω τρομερά αλλά έχω παρατηρήσει πως το στήθος μου είναι αρκετά ευαίσθητο με πονάει και λίγο με πρηστικε.εχω λίγα υγρά και ένα σφηξιμο να το πω τώρα; τέλος πάντων κάτι τέτοιο χαμηλά στην κοιλιά και ελαφρύ πόνο στην μεση μου. Δεν ξέρω τι να κάνω πήρα τηλέφωνο τον γιατρό μου και μου είπε μπορεί και να είμαι και το τεστ να μην μπόρεσε να ανίχνευση την ορμονη γιατί είναι ακόμα λίγη και πώς σε μερικές κοπέλες αργεί και σε μερικές ανεβαίνει γρήγορα. Έπειτα μου είπε μπορεί να έγινε καθυστερημένη σηληψη και για αυτό βγήκε αρνητικό. Μα εγώ θα σκάσω να περιμένω άλλη μία εβδομάδα για να μάθω την αλήθεια. Πια είναι η γνώμη σας;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει αυτό που σας είπαν. Γι' αυτό καλό είναι να μην βιάζεστε να κάνετε τεστ εγκυμοσύνης ή ακόμα καλύτερα να κάνετε μία εξέταση χοριακής όταν σας υποδείξει ο γυναικολόγος σας!

      Διαγραφή
  32. Γειά σας έχουμε ξανά μηλισει είμαι η Αγάπη που σας είχα ρωτήσει για το θέμα του άντρα μου με την προστατιτιδα. Λοιπόν επηδη δεν καθησυχα την τελευταία φορά με το θέμα μου άλλαξα γιατρό και όπως καταλαβενεται τα πήραμε όλα από την αρχή. Έκανα τεστ πάπ με βρήκε μια χαρά. Μετά μου ζήτησε να κάνουμε σε αυτόν ένα σπερμοδιαγραμα το οποίο βγήκε πάρα πολύ καλό. Μετά μου είπε να κάνω ορμολογικες εξετάσεις να δούμε τι γίνεται και εκεί. Της έκανα βγήκαν όλες καλές εκτός από την προλακτίνη. Μου είπε πως είναι ανεβασμένη. Έπρεπε να είναι γύρο στο 8 και έχω 21 και πως αυτό αποτελεί πρόβλημα στην σύλληψη. Μου είπε θα κάνουμε θεραπεία για ένα μήνα με dostinex και σε 1,50 με 2 μήνες να ξανά πάω να με δει αν έπεσε και είναι στης φυσιολογικές τιμές και τότε σε ένα τρίμηνο θα έχω μήνει έγκυος. Το θέμα είναι πως για κάποιον λόγο δεν έχω ηρεμήσει εγώ και με πιάνουν ξανά η σκέψης και τα ερωτήματα. Να σειμειωσο πως εδώ και αρκετό πολύ πολύ καιρό δεν είχα έναν σταθερό κύκλο αργουσε και έφτανε μέχρι και της 40 μέρες άλλοτε αν όχι πάντα. Τώρα που πήρα τα χάπια μου ειχε έρθει 3 Μαΐου και τώρα 2 Ιουνίου ο γιατρός μου είπε είναι καλό και πήρε να μπαίνει σε σταθερότητα. Εγώ τον είπα πως δεν θα μηνω και πάλι και αυθόρμητα τον είπα θέλω σπερματενχυση και μου είπε τα γνωστά πως είμαι νέα πως δεν έχω πρόβλημα να μηνω φυσιολογικά έγκυος και τα λοιπά. Ξέρω πως από μία έχει δίκιο σε αυτό που μου είπε... Αλλά αυτή η αναμονή με σκοτώνει... Αφού πάντα περιμένω και ποτέ δεν έρχεται το μωράκι μου :( ποια είναι η γνώμη σας στο θέμα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, όπως καταλαβαίνετε δεν είμαι γιατρός για να εμπλακώ στις συμβουλές που σας δίνει ο γιατρός σας. Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να μου στείλετε ένα e-mail στο evitarentzi@gmail.com και να σας συστήσω έναν εξαιρετικό γυναικολόγο που θα τα βάλει όλα σε μία σειρά. Ακόμα και για το θέμα της προστατίτιδας του συζύγου αν έχετε αμφιβολίες το ιατρείο για τις λοιμώξεις του προστάτη στο Αττικόν είναι εξαιρετικό.

      Διαγραφή
  33. Γεία σας,και ένα μεγάλο μπραβο για την δουλεία ''έργο΄΄που έχετε κάνει.Ειμαι 31 ετων εχω μια κορουλα 3 ετων και περιμενω το δεύτερο είμαι 8βδομάδων και 4 ημέρων.ΔΕΝ είχα κανενα προβλημα στην πρωτη εγυμοσύνη.Τωρα εχω αγχος,,πονακια χαμηλα..ζώ σε νησί οπότε ξεκίνησα μπάνια και τρεμω μηπως παθει κατι το εμβρυο..η γιατρος μου την οποια επισκεφτηκα πριν 10 μερες μου ειπε ολα καλα..μπανια ναι,οχι ηλιος οχι κρυα θαλασσα αλλαγη μαγιου.Την τεταρτη θα παω για εναν υπερηχο εδω στο νησι,δεν ξερω πως να διαχειριστω το αγχος πως ολα ειναι και εξελ/νται σωστα και τα νευρα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, με το καλό το μωράκι σας! Και στο πρώτο σας παιδάκι σας θα είχατε πονάκια αλλά δεν το θυμάστε. Τα πονάκια είναι από τους συνδέσμους της μήτρας που ανοίγουν για να χωρέσουν το μωράκι σας. Οι συμβουλές του γιατρού σας είναι οι πρέπουσες. Νομίζω ότι πρέπει να χαλαρώσετε και να το απολαύσετε! Με το καλό!

      Διαγραφή
  34. Καλημερα σας και σαςευχαριστω.Χθες το απογευμα ειδα καφε κηλίδες,μου ειχε δωσει utrsgestan για καλο και για κακο η γιατρος μου,απλα απο την ωρα που το πηρα δεν μπορω να σταθω στα ποδια μου,ζαλαδα,οι κηλιδες ελλατωθηκαν στο εσωρουχο αλλα στην τουαλετα(χαρτι)μοιαζει με τελειωμα περιοδου.Αυριο θα επισκεπτω την γυναικολογο του νοσοκομειο,ευτυχως που υπαρχει και αυτη!!!ελπιζω να ειναι ολα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το utrogestan τα κάνει αυτά τα συμπτώματα. Υπομονή!

      Διαγραφή
  35. Γεια σας.ειμαι 31 ετων κ ειμαι εγκυος ενος μηνα κ 5 ημερων.τη παρασκ ακουσα κ τη καρδουλα του.νοιωθω ευλογημενη κ το αγαπαω ηδη,αλλα .εχω αναγουλες,καουρες,ζαλαδες,ειμαι συνςχεια κουρασμενη κ δε θελω να φαω τπτ.τι υα με συμβουλευατε να κανω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπομονή!!! να τρώτε μικρά γεύματα και συχνά και να ξεκουράζεστε όσο μπορείτε!

      Διαγραφή
  36. Καλησπερα σας,το αγορι μου δεν θυμαται να εχει τελειωσει ποτε μεσα ισως να εχουν τρεξει πολλα υγρα ομως..εχω κανει δυο τεστ με διαφορα 15 ημερων το οποιο πρωτο βγηκε αρνητικο ενω το δευτερο θετικο,καθως εχω ολα τα συμπτωματα του δευτερου μηνα σε εντονο βαθμο αναρωτιεμαι ειμαι σταληθεια εγκυος; Εχω καθηστερηση 1 μηνα και 17 μερες με εντονες λιγουρες και ελαφρο πριξιματακι ,η ηλικια μου ειναι 19 και παρολο το μικρο της ηλικιας μου θεωρω πως κατι μεγαλωνει μεσα μου ,τι μου προτεινε και τι πιστευεται πως συνεβη ;(εδω να πω ,πως δεν χρησιμοποιουμε ποτε προφυλαξεις οσες φορες και αν το κανουμε καθε φορα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου κάνετε πλάκα;
      Αν όχι, δείτε άμεσα έναν γυναικολόγο!

      Διαγραφή
  37. Ευχαριστω εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γειά σας με λένε Σοφία και είμαι 28 ετών έχω μία κορούλα 2,50 ετών και προσπαθώ αρκετό καιρό για το δεύτερο δυστυχώς δεν ήρθε ακόμη.Για μην τα πολύ λογο πήγαμε στον γιατρό μου έκανε μόνο ένα τεστ παπ ορμονικες και ήταν μία χαρά. Τίποτα άλλο όμως δεν μου έκανε. Κάναμε και ένα σπερμοδιαγραμα το οποίο βγήκε καλό και κατευθείαν με έβαλε να κάνω θεραπεία με σερπαρφαρ για τρεις μήνες. Μου έγραψε από την τρίτη μέρα του κύκλου να περνω 2 χάπια την ημέρα μέχρι την έβδομη μέρα παράλληλα με ένα τζελ που λέγεται Blissel και την 16η ημέρα Utrogestan 3 πρωί μεσημέρι βράδυ μέχρι την 25η ημέρα. Δεν μου είπε όμως να πηγενω να με παρακολουθεί για το πότε θα είναι ετημα τα αυγουλακια μου κα μου είπε θα έχω επαφές την 11η την 13η και την 15η ημέρα. Πως είναι σίγουρο πως τότε θα είναι αφού δεν με κάνει υπερηχω; είναι κρίμα να κουραζω τον εαυτό μου με τέτοια πράγματα αφού πιστεύω πως δεν θα δω κανένα όφελος έτσι. Τι λέτε να κάνω ; είμαι στην 19η ημέρα σήμερα έκανα τεστ και εδηξε αρνητικό. Να το εμπηστευτω; τα σερπαρφαρ είναι τον 100 δεν είναι λίγα ; πως ξέρουμε αν θα πετύχει χωρίς να το βλέπουμε σε υπερηχω; πότε θα ήταν πιο σίγουρα να κάνω ξανά ένα τεστ; ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, σε περίπτωση που προσπαθήσετε 12 μήνες και δεν επέλθει εγκυμοσύνη, καλό είναι να κάνετε μια σαλπιγγογραφία και μια υστεροσκόπηση.

      Διαγραφή
    2. Η μήνες είναι πάνω από 12 και έχω πει τον γιατρό πως πρέπει να το δούμε αυτό αλλά λέει πως είμαι μικρή για κάτι τέτοιο ακόμη. Φυσικά εγώ έχω την άποψή την δικιά σας αλλά επιμένει πως ειμαι καλά. Το μπεμπε όμως δεν έρχεται. Επητα είμαι στον δεύτερο μήνα με τα σερπαρφαρ και να το ξανά πω δεν έχω καν παρακολούθηση από αυτόν να δούμε αν μεγαλώνουν τα αυγουλακια μου και αν όντως σκάνε για να γίνει η σύλληψη. Μου έβαλε βέβαια συγκεκριμένες ημέρες επαφής αλλά είναι όντος εκείνες; δεν θέλω να χαραμαω άσκοπα τον χρόνο και να περνω φάρμακα τόσο σοβαρά χωρίς αποτέλεσμα. Τον είπα της σκέψεις μου αυτές αλλά λέει πάλι όχι. Τον ειπα να κάνουμε έστω την ένεση για σίγουρη ωοριξια για να έρθω σε επαφή και λέει βάλτε βαζιομαι. Τα χρήματα όμως φεύγουν άσκοπα και τίποτα δεν γίνεται. Επητα είμαι σε θέση δύσκολη για να δίνω συνεχώς τα χρήματα μου έτσι. Είμαι από επαρχία και είναι ο μοναδικός γιατρός σε αυτόν τον νομό που είναι ειδικός σε αυτήν την ασχολία οπότε κατά κάποιο τρόπο με έχει στο χέρι. Δεν έχω την ευκαιρία να πάω αλλού. Είμαι πολύ λυπημένη και απογοητευμένη... 😞😞😞

      Διαγραφή
    3. Συνεχίζω να επιμένω στις παραπάνω εξετάσεις. Μπορείτε να επισκεφθείτε και δεύτερο γυναικολόγο!

      Διαγραφή
  39. Αγαπητή Παρασκευή είμαι έγκυος 7 εβδομαδων ...34ετων το πρώτο μου. Εκανα την πρωτη επίσκεψη σε γυναικολόγο κ μ ειπε πως εχω ενα μικρο αιματωμα κάτω απ την μήτρα επίσης δύο νύχτες μεσα στην εβδομάδα είχα πόνους περιόδου που με κράτησαν ξυπνια για αρκετες ωρες μέχρι να περάσει . θέλω την γνώμη σου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό το μωράκι σου! Οι πόνοι περιόδου είναι φυσιολογικοί και θα έρχονται και θα ξαναφεύγουν. Καλό είναι να ξεκουράζεσαι όταν τους νιώθουν γιατί ανοίγουν οι σύνδεσμοι της μήτρας. Όσον αφορά το αιμάτωμα δυστυχώς δεν έχω άποψη. Ο γιατρός ξέρει.

      Διαγραφή
  40. Γειά σου Παρασκευή μου.... Θα ήθελα να σε ρωτήσω εάν η υψηλή θερμοκρασία είναι σύμπτωμα εγκυμοσύνης. Μετρήθηκα και είχα 37.3 επίσης είχα τσεκαρισμενη ωοριξια 3 Οκτωβρίου μετά από υπερηχω που έκανε κι μου το είπε η γιατρός. Επαφές είχα 1+2 Οκτωβρίου 3ης' Οκτωβρίου που ήταν και η ημέρα τής ωοριξιας και 4+5+6 Οκτωβρίου. Η επαφες μου ήταν καθημερινές και δεν ξέρω αν αυτό ήταν καλό η κακό γτ έχω ακούσει πως πρέπει μέρα πάρα μέρα. Έχω πιθανότητες λέτε; και το έχετε να πητε για την θερμοκρασία μου; ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.;) ***ΜΕ ΛΈΝΕ ΜΑΡΙΑ****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, ναι η θερμοκρασία μπορεί να δειξει την ύπαρξη εγκυμοσύνης. Συνήθως βέβαια για να είναι αξιόπιστο το συμπέρασματα θα πρέπει να την παρακολουθουμε και να την μετράμε σε όλη τη διάρκεια του κύκλου πριν να σηκωθούμε από το κρεβάτι το πρωί. Υπάρχει και σχετική ανάρτηση στο blog. Κοντά στην ημέρα αναμενόμενης περιόδου κάντε μία εξέταση χοριακής. Σας το εύχομαι!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου Παρασκευή μου το εκτιμώ πολύ. Ναι την περνω πριν σηκωθω από το κρεβάτι την θερμοκρασία μου και ακόμη και τώρα είναι σταθερή εκεί στους 37.3 μέχρι και 37.7 έχει πάει. Δεν έχω παρατηρήσει τίποτε άλλο στο σώμα μου μέχρι τώρα. Είναι να αδιαθετησω την Τρίτη. Θα δούμε λοιπόν. Εύχομαι να έχω πιάσει το μωρουλινη μου!!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ μακάρι να σε ενημερώσω με ευχάριστα νέα. Φιλιά πολλά και να χαίρεσαι και το κορίτσακι σου. Αυτό θα πει Θεού δώρο.;)

      Διαγραφή
    3. Περιμένω τα ευχάριστα νέα!!!

      Διαγραφή
    4. Παρασκευή μου δεν κρατήθηκα εχθές και έκανα ένα τεστ εγκυμοσύνης σε ταινία και βρήκαν 2 γραμμές η μία κατά κόκκινη και η δεύτερη πολυυυυυυυ αχνη ίσα με το ζόρι αν είχες το τεστ στα χέρια σου μπορούσες να δεις πως δηχνει και την δεύτερη γραμμή. Σήμερα το πρωί έκανα κιαλο αλλά αυτό βγήκε ξεκάθαρα αρνητικο. Έχω μπερδευτεί. Έχω κλήσει αύριο ραντεβού στην γιατρό μου να με δει άραγε θα μπορέσει να καταλάβει τίποτα η μπορεί να είμαι και να μην φανεί; οπως ξανά είπα είναι να αδιαθετησω Τρίτη με Τετάρτη η θερμοκρασία ακόμα κρατάει στους 37.3. Συγνώμη αν έγινα κουραστική. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου;)

      Διαγραφή
    5. Γι αυτό λέω να κάνετε εξέταση χοριακής για να μην έχετε τέτοιες αγωνίες. Εύχομαι να πάνε όλα καλά!

      Διαγραφή
    6. Παρασκευή μου όλα πήγαν τέλεια!! ! ! ! Έκανα β χοριακη και η τιμή της ήταν 289!!!!απίστευτο!! !!!! Δεν μπορώ ακόμα να το πιστέψω!!!!!!!

      Διαγραφή
    7. Πολύ χαίρομαι! Με το καλό!!!!

      Διαγραφή
  41. Γεια σας είμαι 10 εβδομαδων έγκυος στη 2 εγκυμοσύνη μου. Εδω κ 2 βδομαδες το δέρμα της κοιλιάς μου με τραβάει κ εχει αλλάξει υφή ειναι τραχύ κ κανει μικρες λεπτες γραμμες που γινονται κόκκινες μερικες. Βαζω ενυδατική κ λάδια. Στην πρωτη εγκυμοσύνη δεν ειχα παρατηρήσει κατι τετοιο ουτε εκανα ραγάδες. Ειναι κατι παροδικό η σημαινει οτι θα κανω αυτη τη φορα ραγάδες?? Ευχαριστω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, όπως το περιγράφετε ραγάδες μου ακούγονται. Αλλά επειδή βρίσκεστε σε κατάσταση εγκυμοσύνη δεν θα πρέπει να μείνουμε σε υποθέσεις. Καλό είναι να τα δείξετε στο γιατρό σας μήπως είναι κάτι άλλο, όπως πχ αλλεργία. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να θυμάστε ότι καμιά εγκυμοσύνη δεν μοιάζει με την άλλη!

      Διαγραφή
  42. Γειά σας θα ήθελα να ρωτήσω αν φυσικά ξέρετε για ενα φάρμακο Menopur νομίζω είναι ενεσιμο και πως είναι ανθρωποινη χωριακη για το μεγάλωμα και πρόκληση ωοριξιας πολύ πιο δυνατά όμως. Είναι να κάνω την πρώτη μου σπερματεγχυση και μου είπε ο γιατρός μου να αγοράσω 3 τέτοια αλλά πώς είναι λίγο ακριβά. Μήπως γνωρίζεται πόσο κοστίζουν; πήρα τηλέφωνο την φαρμακοπειο αλλά ειπε θα μάθει σε μερικές μέρες και θα τα κάνει παραγγελία φοβάμαι να μην μου ερθει κανένα τεράστιο ποσό όμως. Μακάρι να μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει θα το εκτιμούσα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, το συγκεκριμένο σκεύασμα στοιχίζει περίπου 100 ευρώ το κουτί.

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ πολύ!!! Μακάρι να γράφονται να μου βγούνε πιο λίγα.!

      Διαγραφή
  43. Γεια σάς. Στις 23/11 έκανα την ένεση pregnyl μετα από πρόκληση και με αποτέλεσμα δύο καλα ωαρια. Στις 24/11 έκανα την σπερματεγχυση και στις 25/11 μου συνέστησε ο γιατρός utrogestan μέχρι 11/12 το ερώτημα μου μου είναι πως έχω ακούσει πως η ένεση pregnyl είναι ανθρώπινη χωριακη και πως μπορεί να δηξει ψευδως θετικο αποτέλεσμα. Για να το επιβεβαίωσω έκανα ενα τεστ εγκυμοσύνης μόνο για να δω αν είναι ειναι αληθεια και το αποτέλεσμα ηταν αρνητικό. Δεν ηταν ουτε καν αχνο θετικο. Φυσικα ξέρω είναι πάρα πολύ νωρίς για να μάθω αν πέτυχε η σπερματεγχυση άλλα εχω απογοητευτει από τωρα γιατι και με την pregnyl έχω αρνητικό αποτέλεσμα.μου είπε ο γιατρός να κάνω β χωριακη στις 11/12 όμως. Αλλα είμαι ήδη στεναχωρημενη από τωρα γιατι αν έβγαινε θετικο θα ήξερα πως είναι υπόλοιπα από την ένεση μα ουτε απο την ένεση έχω θετικο αποτέλεσμα. Νομιζω πως δεν πέτυχα τον στόχο μου. Γίνεται μηπως να αλαξει κάτι και να δηξει πιο αργότερα κάτι διαφορετικό; ξέρω πως ειναι νωρίς άλλα εχω παρατηρήσει λίγα πονακια κατω χαμηλά στην κοιλίτσα από δεξιά και από αριστερά και εχω βλεννη στο εσώρουχο αρκετή και πηχτη. Σηγνωνη για την περιγραφή. Να πω επισης πως είμαι 24 ετών και ο σύζυγος 36 όλες η εξέτασης μας βγήκαν καλές το ίδιο και το σπερμα. Ο λόγος είναι άγνωστος όμως που δεν μένω εγκυος και ετσι προσπάθησαμε με την βοήθεια της σπερματεγχυσης. Είναι η πρώτη φορά που το δοκιμάζουμε. Ευχαριστω πολύ για τον χρόνο σάς. Ελπίζω να μου πητε την γνώμη σάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη, μου έθεσες πολλά θέματα. Πρώτον έκανες πολύ νωρίς την εξέταση της χοριακής. Η pregnyl θετικοποιεί ψευδώς το αποτέλεσμα μόνο για κάποιες μέρες. Τη Δευτέρα που θα κάνετε το τεστ θα φανεί αν έχετε μείνει έγκυος. Ως προς την σπερματέγχυση, την κάνουμε όταν τα σπερματοζωάρια του άνδρα είναι αδύνατα, αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να γίνει. Για παράδειγμα έχετε κάνει σαλπιγγογραφία,εξετάσεις του θυρεοειδούς αδένα κτλ; Η γνώμη μου είναι αν τις έχετε κάνει όλες αυτές τις εξετάσεις και έχουν βγει φυσιολογικές, να προσπαθήσετε φυσιολογικά και το μωράκι θα έρθει. Να κάνετε υπομονή!

      Διαγραφή
  44. Καλή σας ημέρα.
    Ήθελα τη συμβουλή σας σχετικά με ένα θέμα που με απασχολεί.
    Εδώ και ενάμιση χρόνο προσπαθούμε με τον σύζυγό να κάνουμε παιδάκι αλλά δεν υπάρχει θετική εξέλιξη. Ανέκαθεν είχα άστατο κύκλο περιόδου (ερχόταν κάθε 21-25 μέρες), ενώ εδώ και ένα χρόνο κατά διαστήματα είχα μεγάλες καθυστερήσεις (10-15μέρες), με αποτέλεσμα να πιστεύω πως είμαι έγκυος να παίρνω τεστ να απογοητεύομαι. Μετά από εξετάσεις που μου συνέστησε η γιατρός μου, ανακαλύψαμε υψηλή προλακτίνη για την οποία ακολούθησα αγωγή με dostinex. Το Δεκέμβριο τελείωσε η θεραπεία, η προλακτίνη έπεσε, και ξεκινήσαμε ξανά τις προσπάθειες. Οι δύο επόμενες περίοδοί μου ήρθαν ξανά με 10ήμερη καθυστέρηση. Δικαιολογείται η αστάθεια αυτή λόγω λήψης dostinex?Πιστεύετε ότι πρέπει να κάνω περαιτέρω εξετάσεις? Δεν ξέρω πως να το αντιμετωπίσω..Και φυσικά με αυτές τις καθυστερήσεις αδυνατώ να προσδιορίσω μέρες ωορρηξίας. Περιμένω την γνώμη σας. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω την αγωνία. Δεν μου προσδιορίζετε όμως σε ποιες εξετάσεις έχετε προβεί. Δηλαδή μετά από 1,5 χρόνο προσπαθειών, θα ήταν καλό ο σύζυγος να κάνει ένα σπερμοδιάγραμμα και εσείς μια σαλπιγγογραφία. Όσο για την ωορρηξία θα σας πρότεινα να πάρετε από το φαρμακείο τεστ ωορρηξίας και να μάθετε να μετράτε τη θερμοκρασία σας. Έχω και σχετικό άρθρο στο blog. Εύχομαι σύντομα εγκυούλα!

      Διαγραφή
  45. Καλημέρα σας θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση πήγα στο γυναικολόγο μ στην 7 βδομάδα κύησης και Δεν ακούσαμε καρδούλα 🙁 θα πρέπει να ανησυχώ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αγαπητή φίλη, συνήθως αφήνουν άλλη μία εβδομάδα περιθώριο. Επομένως, ο γυναικολόγος σας θα σας κατευθύνει αναλόγως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. καλησπερα
    διανοιουμε την 10η εβδομαδα εγκυμωσυνης ειναι φυσιολογικο να εχουν σταματηση το συμπτωμα της κουρασης και της υπνιλιας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά είναι φυσιολογικό. Θα σας ξαναέρθει όμως ;) Με το καλό!

      Διαγραφή
  48. Γεια σας κοριτσια,ειμαι 9 εβδομάδων εγκυος είναι το προτο μου, μετά από παρά πολες προσπάθειες,ειμαι πολύ αγχωμένη μην γυνή τιποτα στο μωράκι μου.Ο γιατρός μου δίνει προγεστερόνη χώσεις να έχω κανένα σύμπτωμα από αυτά που λέτε ούτε αίμα ούτε αποκόλληση μήπως δεν πρέπει να τα συνεχίσω?Και δύο τελευταίες μέρες έχω πόνους στην μέση για καπια λεπτά και μου πεπερνάει λες να είναι κάτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλησπέρα σας! παρακαλώ πείτε μου τη γνώμη σας!

    Στις 7 Ιουλίου έκανα σεξ με το φίλο μου χωρίς προφύλαξη, μα η πράξη δεν ολοκληρώθηκε μέσα μου.
    Στις 11 Ιουλίου αδιαθέτησα.
    Αδιαθέτησα πάλι στις 19 Αυγούστου.

    Ωστόσο, από τις 2 Αυγούστου έχω έντονες ζαλάδες ( η πίεση είναι 90-55 ) και ανακατεύεται το στομάχι μου.

    Σπουδαζω στο εξωτερικό και σε λίγες μέρες επιστρεφω στην Ελλάδα. Δεν έκανα το τεστ επειδή θεώρησα ότι με πείραξε ο καφές.. ( επειδή ποτε δεν πίνω και ήπια έναν στις 1 Αυγούστου) ΄

    Υπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι σκέφτεστε...