Κυριακή, 26 Μαΐου 2013

Αναγούλες, εμετοί και εγκυμοσύνη. Η δική μου ιστορία.



Αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στην κόρη μου Μαρία με πολλή αγάπη και έρωτα... 
Σχεδόν 3 μήνες έκανα εμετό, ενώ την κυοφορούσα... Σε 3 μήνες έχασα 3 κιλά... Σε αυτούς τους 3 μήνες υπήρχαν μέρες που το μόνο που μπορούσα να βάλω στο στόμα ήταν βρεφική κρέμα ή λάχανο με λεμόνι (τι να κάνω; μ' αυτό είχα φάει κόλλημα...). Κι όμως, στιγμή δε δυσανασχέτησα, στιγμή δεν σκέφτηκα αρνητικά... Ήμουν ευτυχισμένη, ήμουν ερωτευμένη μ' αυτό το πλασματάκι που είχε φωλιάσει στη μήτρα μου...
Είχα, όμως, και μία δυσάρεστη εμπειρία που δεν μπορώ να μην την μοιραστώ μαζί σας, γιατί γνωρίζω ότι θα ανακουφίσω πολλές ψυχές!!! Ήμουν λίγο πριν τις 10 εβδομάδες της κύησής μου, όταν ένα ωραίο απόγευμα και συγκεκριμένα στις 15/12/2009 (τέτοια μέρα πέρσι) μου έφυγε η τάση για έμετο και οι αναγούλες μειώθηκαν πολύ, σχεδόν δεν υπήρχαν... Τρομοκρατήθηκα, επειδή είχα διαβάσει σ' όλα τα φόρουμ και σ' όλα τα σάιτ ότι η αναγούλα και η τάση για έμετο διαρκούν μέχρι και την 12η εβδομάδα. Αν εξαφανιστούν νωρίτερα ίσως είναι δείγμα παλίνδρομης κύησης, ακόμα κι αν δεν υπάρχει παρουσία αίματος... Όπως καταλαβαίνετε, με έζωσαν τα φίδια, άρχισα να κλαίω, είχα χάσει τη γη κάτω από τα πόδια μου...
Η μικρή Μαρία 9,5 εβδομάδων

Αμέσως τηλεφώνησα στον γιατρό μου, ο οποίος με καθησύχασε λέγοντάς μου ότι πολλές φορές αναλαμβάνει ο πλακούντας το μεγάλωμα του εμβρύου κατά την 10η εβδομάδα, με αποτέλεσμα να υποχωρούν τα έντονα συμπτώματα... Εγώ κατάπια τη γλώσσα μου και είπα: "καλά, γιατρέ μου, αφού το λέτε εσείς...". Εννοείται ότι δεν ησύχασα, ήμουν χάλια, ήμουν τόσο αγχωμένη, δε ήθελα να χάσω το παιδάκι μου για τρίτη φορά... Ο γιατρός μου, όμως, με συναισθάνθηκε... το ξανασκέφτηκε... έρχονταν και τα Χριστούγεννα... χτυπά το κινητό μου... η γραμματέας του στην άλλη γραμμή μου λέει ότι μπορώ να περάσω από το ιατρείο του να ελέγξουμε το έμβρυο, γιατί δε θα έκανα Χριστούγεννα (πώς με κατάλαβε!!!). 
Θυμάμαι ήμουν τότε στους γονείς μου, καθώς ο άνδρας μου απουσίαζε στην εργασία του... Οι κακόμοιροι δεν μπορούσαν να με συνεφέρουν από το κλάμα... Στον δε αντρούλη μου τι να πω... δεν ήθελα να τον στεναχωρήσω... Η διαδρομή από τη Βούλα στο κέντρο της Αθήνας μου φάνηκε ένας αιώνας... Φθάσαμε στο ιατρείο. Πέρασα στο ειδικό δωμάτιο με τον υπέρηχο και ο γιατρός χαμογελώντας μου είπε: Μα, γιατί ανησυχείς; Δε σημαίνει τίποτα το γεγονός ότι σου μειώθηκαν οι εμετοί νωρίτερα από τις 12 εβδομάδες!!! Ήρθε η ώρα του υπερήχου... Η καρδιά μου νόμιζα ότι θα σπάσει μέχρι να εστιάσει ο γιατρός στο έμβρυο και να διαπιστώσουμε αν υπάρχει καρδιακός παλμός... Ώσπου... του κου του κου του κου του κου ο πιο μελωδικός καρδιακός παλμός του κόσμου γύρισε τη δική μου καρδιά στη θέση της...


Το κοριτσάκι μου ήταν εκεί, ζούσε και βασίλευε! Η μανούλα αδίκως ανησυχούσε. Η μανούλα θα ζούσε τα πιο όμορφα Χριστούγεννα της ζωής της με λίγες αναγουλίτσες... Το περιστεράκι μου, όπως την έλεγα, σ' αυτή τη φάση, ήταν εκεί, είχε φωλιάσει στη μήτρα μου και είχε έρθει, για να μείνει!
Το λέω και θα το ξαναλέω: Μη διαβάζετε ιστορίες για παλίνδρομες και απογοητεύεστε! Κάθε γυναίκα και κάθε εγκυμοσύνη είναι διαφορετική!!! Η ύπαρξη ή όχι εμετών και αναγούλων δεν είναι απόλυτα δείγματα της εξέλιξης της εγκυμοσύνης!  Είναι λογικό ο κάθε οργανισμός να αντιδρά διαφορετικά στην αύξηση των ορμονών! Απολαύστε την εγκυμοσύνη σας και να έχετε εμπιστοσύνη στον γιατρό σας!

12 σχόλια:

  1. EBITAKI MOY KAlispera eimai i kopela pou eixa tin apoboli apo tin apoleia tou patera tis to onoma mou einai ioanna kai eimai apo trikala meno omos edo athina meta ton gamo mou ton septembrio toy 2011 .Ton iounio tou 12 eixa apoboli meta sxedon apo enan xrono prospathoume alla tipota i giatros mou pou me eide eipe oti enai ola mia xara .tin imera tou pasxa 5 maiou itan na mou erthei i periodos eixa 5 meres kathisterisi pira test k itan arnitiko k aporisa egiati proti fora eixa toses polles meres k piga k gia b xoriaki .Pali tipota e tin alli mera mou irthe .ego eixa panta kathe 28 meres akribos. Meta tin apoboli mporei na eixa mia mera me dyo to poli kathisterisi k ayto mia sto toso.Merikes fores ekei poy kathomai niotho xamila stin koilia mou ene trantagma sti mitra les k me klotsaei kati apo mesa ti einai ayto;sorry gia ta polla pou sou grafo alla exo kairo na sou grapso k ithela na thimitheis pia eimai filakia polla perimeno tis symboules sou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Ιωάννα! Αν κατάλαβα καλά προσπαθείς 2 χρόνια για παιδάκι και έχεις μία αποβολή στο ιστορικό σου. Στη θέση σου θα ζητούσα από το γυναικολόγο μου να μου γράψει μια σειρά από εξετάσεις σε πρώτη φάση: σαλπιγγογραφία για σένα και σπερμοδιάγραμμα για το σύζυγο. Όπως δε θα ήταν κακό να κάνετε καλλιέργειες και οι δύο. Αυτό που νιώθεις σαν κλωτσιές είναι του εντέρου, μην ανησυχείς. Να θυμάσαι ότι δόξα τω θεώ είμαστε γεμάτοι από γιατρούς στην Ελλάδα, αν δεις ότι ο γυναικολόγος σου δεν ασχολείται άλλαξε γιατρό! Θα βρεθεί η αιτία και όλα θα πάνε καλά!

      Διαγραφή
  2. gia sou ebitaki i ioanna eimai sygnomi alla den to eixa brei edo giayto sou ksanaegrapsa .Exo kanei yperixografima mitras, salpigges , nefra pou eixa paei telaitaia fora sti giatro mou k mou eipe oti einai ola teleia .Den ksero an ayto theoreitai salpiggografia .pantos tora perimeno stis 5 tou minos periodo an mou erthei tha pao pali sti giatro mou k tha kanei k o antras mou ta aparaitita.thelo na sou po kati akomi ,edo k dyo bdomades pairno kati bitamines pou boithane gia ti syllipsi ta pregnacare conception apo ti vitabiotics ti les ekana kala pou ta pira;filakia evita mou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν κάνουν κακό αυτές οι βιταμίνες! Καλά έκανες! Οι εξετάσεις όμως που μου περιγράφεις δεν έχουν καμία σχέση με τη διαβατότητα της μήτρας και των σαλπίγγων. Επομένως, ίσως θα ήταν καλό να την κάνεις κάποια στιγμή! Και μην ξεχνάμε και τον παράγοντα του συζύγου!

      Διαγραφή
  3. Εβιτακι μου καλησπερα χτες διαπιστωσα τι ειναι τελικα η σαλπιγγογραφια σε ενα απο τα αρθρα σου, ανατριχιασα λιγο το ομολογω αλλα μερικα πραγματα πρεπει να γινονται .Θα επισκεφτω την γιατρο μου να δω τι θα μου πει παντως σε ευχαριστω για ολες τις συμβουλες σου εβιτακι μου..φιλακια πολλα...Ιωαννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σε βοήθησα! Εύχομαι να σου πάνε όλα καλά! Και περιμένω να μου ανακοινώσεις τα ευχάριστα!!!

      Διαγραφή
  4. ΕΒΙΤΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ 18 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΝΑΓΟΥΛΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ 14 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΦΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΟΤΕ... ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΝ ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΝΑΓΟΥΛΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗ 12 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΝΙΩΘΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ....ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΑΣ ΜΩΡΑΚΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΓΧΟΣ..ΕΙΜΑΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ SITE ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΞΩΜΗΤΡΙΑ ΚΥΗΣΗ.. ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου, όπως τα λες είναι! Τέτοιου είδους σχόλια από όλες εσάς με κάνουν να δακρύζω........ Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  5. Kalhspera k apo mena..egw koritsia mou eimai st 16 evdomada k enw exoun perasei arketa ta poio entona sumptwmata apo ta opoia upefera 2 mines akoma omws niwthw kapoia apo ayta opws kaoures k genika mia xalia katastash st stomaxi m pou perimenw tin mera pou tha eimai entelws kala..as mou pei kapoios pote upoxoroune ola ayta??😟😟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό το μωράκι σας!Σας παρακαλώ να γράφετε ελληνικά!Οι καούρες δεν είναι εύκολο να φύγουν γιατί όσο μεγαλώνει το μωρό ανεβαίνει ψηλά το στομάχι. Η μόνη λύση είναι μικρά και συχνά γεύματα!

      Διαγραφή
  6. καλησπέρα κορίτσια. Θέλω να κάνω μια ερώτηση. εδώ και μία εβδομάδα έχω τάση για εμετό, επίσης τις 3 τελευταίες μέρες έχω μια συχνοουρία. σήμερα έκανα το τεστ αλλά βγήκε αρνητικό περίοδο περιμένω στης 2 Μαρτίου. λέτε να είναι λάθος το τεστ επειδή δεν έχω ακόμη καθυστέρηση ή δεν θα είναι έγκυος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Μαρία, μπορεί να κάνατε το τεστ νωρίς πράγματι. Μπορεί όμως απλώς να έχετε κάποια ίωση ή να είναι οι ορμόνες σας πριν από την περίοδο.

      Διαγραφή

Τι σκέφτεστε...