Παρασκευή, 24 Μαΐου 2013

Μαμά Εβίτα, μαμά καχύποπτης Μαρίας...


Καλώς ήρθατε στο blog Maria's mother! Είμαι η Εβίτα η μαμά της Μαρίας, που γεννήθηκε στις 17 Ιουλίου του 2010. Εκείνη είναι η έμπνευσή μου, εκείνη είναι η ζωή μου.
Το Maria' s mother αφορά υποψήφιες μητέρες, μητέρες, εγκυμονούσες, φυσικά υποψήφιους μπαμπάδες και μπαμπάδες και οποιονδήποτε άλλο τον ενδιαφέρει η θεματολογία: γονιμότητα, εγκυμοσύνη, υπέρηχοι κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, θηλασμός, διατροφή, ιατρικά θέματα, ανησυχίες, παιδαγωγική και λοιπά.


Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου με έπιασε οίστρος μελέτης. Άρχισα να μελετώ όχι μόνο "εύκολα" στην ανάγνωση άρθρα και βιβλία, αλλά και ιατρικά άρθρα και εγχειρίδια που μόνο γιατροί εξειδικευμένοι στο συγκεκριμένο τομέα θα είχαν ενδιαφερθεί να διαβάσουν... Το έκανα κι αυτό, ναι...Φταίει το ότι προσπαθούσα να ανακαλύψω την άγνωστη για μένα εγκυμοσύνη, φταίει η αγωνία για την απόκτηση ενός υγιούς παιδιού, φταίει η τάση που έχω-δυστυχώς για μένα-να ψειρίζω οτιδήποτε με απασχολεί στην καθημερινότητά μου, φταίει η "τρέλα" του μυαλού μου από τις ορμόνες;
Άρχισα, λοιπόν, να συγκεντρώνω υλικό ιατρικό και μη για τα προαναφερθέντα θέματα και να τα αποθηκεύω στον υπολογιστή μου. Το ίδιο συνεχίζω να κάνω μέχρι και σήμερα. "Δεν ήταν κρίμα να τα κρατήσω για τον εαυτό μου;", σκέφτηκα... Γι' αυτό και αποφάσισα να τα μοιραστώ. Και το ένστικτό μου με οδήγησε σωστά. Η συμμετοχή σας στο "Greekmoms" ήταν συγκινητική. Είδα χιλιάδες γυναίκες να έχουν τις ίδιες αγωνίες μένα, να έχουν περάσει ταλαιπωρίες, όπως εγώ, να έχουν πέσει στις παγίδες και τα λάθη που έπεσα εγώ. Και εδώ είμαστε ανανεωμένοι.
Να τονίσω τελειώνοντας ότι σε καμία περίπτωση το υλικό που θα αναρτηθεί σταδιακά δεν μπορεί να αντικαταστήσει πληροφορίες και συμβουλές που μπορείτε να πάρετε από τους ειδικούς γιατρούς. Το υλικό θα είναι πληροφοριακό ή και ψυχαγωγικό και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά οποιαδήποτε επιστημονική άποψη!
Εύχομαι, πραγματικά, να σας κάνω να προβληματιστείτε, να σκεφτείτε, να αναρωτηθείτε, να ψυχαγωγηθείτε, να χαμογελάσετε και να γελάσετε και γιατί όχι και να συγκινηθείτε...
Οποιαδήποτε ιδέα ή προσωπική σας αναζήτηση ευπρόσδεκτη!
Με εκτίμηση και αγάπη,

Μαμά Εβίτα, η μανούλα της Μαρίας...

Υ.Γ.Αν κάπου εντοπίσετε κάποιο λάθος ή κάτι που παρουσιάζουμε δεν το έχουμε αντιληφθεί σωστά με μεγάλη χαρά να μας στείλετε μήνυμα! Άλλωστε, όπως είπαμε και παραπάνω, γιατροί δεν είμαστε ούτε ειδικοί, απλώς κάνουμε μία προσπάθεια να αντιληφθούμε τον κόσμο γύρω μας και να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο. Σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούμε το γιατρό σας και σε καμία περίπτωση δεν τα "λέμε" πιο επιστημονικά από το γιατρό σας!

3 σχόλια:

  1. καλωριζικο και αυτο το σπιτακι σου!
    θα σε παρακολουθω...το ξερεις! εχεις ολη την αγαπη μας και την υποστηριξη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλωρίζικο κυρία μου γλυκιά!!!!! Σας ευχαριστούμε για όλες αυτές τις πληροφορίες που μας δίνετε! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι σκέφτεστε...